|
|
امروز: شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۴۵۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹
در حادثه‌اي در ايالت اوکلاهما، يک افسر پليس در حالي که يک مظنون سياه‌پوست را به روي زمين خوابانده بود، به جاي شوکر از تفنگ خود استفاده کرد و او را به قتل رساند.
به گزارش آي‌تي‌وي، به تازگي يک نوار ويدئويي منتشر شده است که در آن يک افسر پليس سفيد پوست در ايالات متحده يک مظنون سياه‌پوست را هدف شليک گلوله‌هاي خود قرار داده و به قتل مي‌رساند.

اين حادثه در تولسا، واقع در ايالت اوکلاهما رخ داد و طي آن يک افسر ذخيره پليس در قبال يک مظنون سياه‌پوست (37 ساله)، در حالي که قصد داشت از شوکر استفاده کند اما بر اثر سهل‌انگاري، به جاي آن اسلحه خود را به طرف فرد مظنون گرفته و به سمت او شليک کرد.

فيلم گرفته شده توسط دوربين نصب شده روي بدن افسر پليس نشان مي‌دهد که "اريک کورتني" هريس به عنوان سوژه تحت تعقيب عمليات مخفيانه پليس مبارزه با مواد مخدر و سلاح‌هاي غيرمجاز، در تاريخ 2 آوريل در حال تحويل دادن يک تفنگ به يک افسر مخفي پليس بود که پس از حرکت خودروي پليس در نزديکي محل حادثه اقدام به فرار کرد.

رئيس پليس منطقه عنوان داشته است که در اين لحظه، يک افسر پليس که حامل دوربيني متصل به بدن خود بود هريس را تعقيب کرده و وي را به زمين زد و ديگر افسران نيز به وي پيوستند.

در اين فيلم صداي فرياد يک افسر 73 ساله به نام "باب بيتز" شنيده مي‌شود مبني بر اينکه وي مي‌خواهد از شوکر استفاده کند.

با اين حال، پس از آن، صداي شليک گلوله‌اي شنيده مي‌شود و بعد از آن "بيتز" عذرخواهي مي‌کند، در اين لحظه شنيده مي‌شود که بيتز مي‌گويد: "آه، من به او شليک کردم."

در پايان ويدئو، هريس (فرد مظنون سياه‌پوست) مي‌گويد: "من نمي‌توانم نفس بکشم."
هريس پس از حادثه و انتقال به بيمارستان جان سپرد.

پليس اوکلاهما ضمن دفاع از بيتز (افسر پليس خود) اعلام کرده است که اين حادثه ناشي از "يک اشتباه غيرعمد در هنگام بازداشت يک فرد بوده است" - زماني که يک فرد فکر مي‌کند کاري انجام مي‌دهد، اما در واقع عکس آن چيزي را که قصد دارد انجام مي‌دهد.

آن‌ها اعلام کرده‌اند که واقعيت اين است که بيتز به سرعت سلاح را به زمين انداخت که نشان مي‌دهد وي قصد استفاده از آن را نداشته است. بازپرسان در حال تحقيق در مورد اين پرونده هستند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین