|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸
کد خبر: ۴۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
پیشکسوت و کارشناس فوتبال گفت: تعویض های اشتباه سرمربی تراکتور از عوامل مهم شکست این تیم مقابل سپاهان اصفهان بود.
علی اکبر ذوالمجیدیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در حالی که دست سرمربی تراکتور روی نیمکت بسته و مشکل بازیکن مصدوم و محروم نیز داشت، بیرون کشیدن ادینهو و تیموریان به ضرر این تیم تمام شد.

وی اظهارکرد: در حالی که بیش از 10 دقیقه به پایان بازی نمانده بود تونی بایرامی را به جای آندو و دلیر را به جای ادینهو وارد زمین کرد که به نظرم تعویض های اشتباهی بودند، چرا که در این دقایق حساس و برای حفظ نتیجه به حضور نفراتی مثل آندو که کمک کننده به خط دفاعی بود، بیشتر احساس می شد.

ذوالمجیدیان گفت: اگر آندو در زمین باقی می ماند هرگز جلوی مدافعان میانی تراکتور در صحنه گل دوم سپاهان خالی نمی شد تا مهاجم حریف به راحتی و بدون کوچکترین مزاحمتی گل بزند.

وی ادامه داد: حضور محسن دلیر نیز که مدت ها مصدوم بود و در بازی های رسمی حضور نداشت به جای ادینهوی پرتلاش جای تعجب داشت، چون بازی مقابل سپاهان از بازی بسیار سنگین و مهم فصل به شمار می رود که باید بازیکنان آماده تر وارد زمین شوند.

ذوالمجیدیان با بیان اینکه مهدی کیانی به عنوان سرگروه تراکتورسازی و یکی از تاثیرگذارترین نفرات طی سال های اخیر چند هفته ای است از آمادگی کامل به دور است، اظهار کرد: این بازیکن باید در فاز دفاعی به خط دفاعی تیم بیشتر کمک کند تا فشار حملات رقبا روی خط دفاعی تیم سنگینی نکند.

وی با تاکید بر اینکه کیانی مهره اصلی و ستون فقرات تراکتورسازی به شمار می رود، گفت: هرگاه کیانی از امادگی جسمانی و روحی و روانی بیشتری برخوردار بوده، مجموعه تیم بسیار منسجم و خوب کار کرده است که باید در ادامه بازی های لیگ برتر نیز همین روند تداوم یابد.

بازیکن دهه 70 تیم تراکتورسازی با بیان اینکه این تیم هنوز امید اول قهرمانی لیگ برتر است، گفت: نباید با باخت مقابل سپاهان چنین تصور شود که همه چیز از دست رفته، چرا که تراکتورسازی در سه هفته آینده لیگ برتر به نسبت بازی های راحت تری پیش روی دارد و با برد مقابل آنها می تواند بار دیگر فاصله امتیازی خوبی با سایر مدعیان به وجود آورد.

ذوالمجیدیان افزود: کادرفنی و سرپرستی تراکتورسازی باید روی مسایل روحی و روانی بازیکنان به شدت کارهای انگیزشی انجام دهند تا روحیه برد بازی های قبلی دوباره به تیم بازگردد.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته 25 لیگ برتر روز گذشته در اصفهان مقابل سپاهان 2 بر 1 شکست خورد.

این تیم در هفته 26 روز پنجشنبه هفته جاری در تبریز میزبان سایپای کرج است.

تراکتورسازی با 47 امتیاز و با یک امتیاز اختلاف نسبت به نفت تهران در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین