|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۲
کد خبر: ۴۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: در پی بارش شدید باران روز گذشته و جاری شدن سیل خسارات جدی به پل ها و ابنیه های فنی راه های ارتباطی بخش بلده وارد شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران حیدر نوروزی روز دوشنبه افزود : با توجه به بارش شدید باران از روز گذشته و بحرانی شدن شرایط آب و هوا از ظهر دیروز، سیل ویرانگری در بخش بلده این شهرستان جاری و به تأسیسات زیربنایی و زیرساخت های راه، آب، برق و مخابرات خسارات جدی زد.

وی افزود: با توجه به ادامه داشتن بارش باران و وقوع سیل، بررسی و اعلام خسارات کلی در حال حاضر ممکن نیست ولی تاکنون هفت پل ارتباطی در بلده، کاملا تخریب شده است.

نوروزی اضافه کرد: جاده فرعی دوآب - بلده نیزبه دلیل رانش در چند نقطه مسدود شد.

وی خاطر نشان ساخت : بیشترین خسارت وارده در محورهای روستایی از جمله محور مرج - یالرود ، یاسل - بطاهرکلا بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تصریح نمود: پس از وقوع سیل و رانش بلافاصله عوامل راهداری با بسیج کلیه امکانات و ماشین آلات راهداری در منطقه مستقر شده تا اقدامات بهنگامی درخصوص بازگشایی در دستور کار دارند.

به گزارش ایرنا، بارندگی شب گذشته در ارتفاعات سبب ایجاد سیلاب و مسدود شدن راه مواصلاتی منتهی به بخش بلده و قطع برق تمامی روستاهای این بخش در شهرستان نور شده است.

همچنین سیلاب موجب مسدود شدن راه ارتباطی کرج - چالوس و خساراتی نیز بر ابنیه های این محور زده است.

در حال حاضر تمامی رودخانه های استان مازندران مملو از آب ناشی از بارندگی های بالا دست است ، بطوریکه حجم آب در برخی از رودخانه های مهم به ویژه رودخانه هراز شهرستان آمل تا شش برابر متوسط روان آب افزایش یافته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین