|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۴۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: سینما فرهنگ دیگر در جمع سرگروه های سینمایی نیست و به عنوان سینما گروه آزاد به اکران فیلم ادامه خواهد داد.
غلامرضا فرجی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره تازه ترین مصوبات شورای صنفی نمایش گفت: یکی از مهم ترین مصوبات امروز شورا این بود که سینما فرهنگ از سرگروهی خارج شد.

فیلم های جدید در سینمای ایران در 5 گروه سینما های استقلال، قدس، آفریقا، آزادی و فرهنگ اکران می شوند که با تصمیم امروز شورای صنفی نمایش سینما فرهنگ از این فهرست خارج شد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش افزود: فیلم سینمایی روباه به کارگردانی بهروز افخمی که در گروه سینمایی فرهنگ در حال اکران است با توجه به این که این فیلم از کف فروش مورد نظر آیین نامه شورا پایین تر آمده است بنابراین سینما فرهنگ می تواند فیلمی را جایگزین فیلم روباه کند.

وی همچنین خبر از جلسه فوق العاده شنبه هفته آینده شورا صنفی نمایش داد و گفت: در این جلسه سرگروه های جدید و جایگزین سینما فرهنگ مشخص خواهد شد.

فرجی ادامه داد: در آن جلسه همچنین کار تدوین آیین نامه شورای صنفی نمایش را در دستور کار خواهیم داشت.

وی در پایان در مورد تصمیم گیری درباره اعلام آمار فروش توسط شورای صنفی گفت: با فراهم شدن ساز و کار این موضوع نتیجه آن اعلام می شود.

هفته گذشته و طبق مصوب شورای صنفی نمایش اعلام شده بود که از این به بعد مرجع رسمی اعلام فروش فیلم ها فقط این شورای خواهد بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین