کد خبر: ۴۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲
یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مصباح یزدی به ظاهر ضلع سوم ائتلاف اصولگرایان است در حالی که اینطور نیست. او هم از جامعتین است.
جعفر شجونی، عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با آفتاب در مورد جلسه سه‌گانه محمد یزدی، موحدی کرمانی و مصباح یزدی که پس از دوبار تعویق روز 18 فروردین برگزار شد، گفت: فایده این جلسه این بود؛ این سه روحانی هستند و انقلاب فرزند روحانیت و جامعه روحانیت است، مردم بلاد هم توقع دارند اگر حادثه ای پیش می اید نظر جامعتین را بدانند و اقای مصباح هم مدرس بزرگ حوزه علمیه است اگر چه عنوان جامعتین را ندارد.وی در ادامه افزود: دشمنان خیال می کردند ایشان از جامعتین جدا شده است در حالی که اینطور نیست و این سه روحانی همواره باهم بودند. انشالله در آینده هرچه پیش رو هست از انتخابات مجلس تا انتخابات خبرگان هم در کنار هم خواهند بود.

او یادآور شد: در صدر اسلام هم مصیبت پیش آمد؛ ابوموسی عشری با لفظ اعتدال وارد میدان شد و علی بن ابی طالب را خانه‌نشین کرد. او مدعی شد علی اعتدال ندارد و تندرو است. به دلیل همین خیانت در نهایت اسلام به دست معاویه افتاد. در حالی که حضرت علی‌ همان راه پیغمبر و اسلام را رفت. اعتدال خیانتی بود که توانست علی را خانه‌نشین کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین