|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۴۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷
قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دولت تدبیر و امید با توجه به قابلیت های فراوان سیستان و بلوچستان و عقب افتادگی های تاریخی و محرومیت توجه ویژه ای به این استان دارد.
محمدحسین مقیمی روز یکشنبه در نشست با فرمانداران و بخشداران سیستان و بلوچستان افزود: سفر دو بار رییس جمهور، حضور وزرا و اجرای طرح ها و مصوبات در حال اجرا در این استان با توجه به قابلیت های فراوان نوید دهنده عنایت ویژه دولت و حرکت استان در مسیر پیشرفت و توسعه است.

وی ادامه داد: دولت تمام تلاش خود را در راستای رفع مشکلات و عقب ماندگی های استان های کمتر برخوردار از جمله سیستان و بلوچستان بکار گرفته است به طوری که طرح های مختلف راه آهن، پتروشیمی، گازرسانی و کشاورزی در این استان توسعه اقتصادی و رشد منطقه را در پی دارد.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان توسط مدیری ارزشمند و با سابقه خوب اداره می شود اظهار داشت: حضور استاندار فعلی و اجرای برنامه های مختلف از جمله تشکیل اتاق فکر، تشکیل جمع های متعدد کارشناسی، برگزاری نشست های هم اندیشی و بسیاری از اقدامات توسط وی نوید دهنده آینده روشن برای مردم این استان است.

قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه در سیستان و بلوچستان یک عزم جدی برای فعالیت در زمینه رفع کمبودها و مشکلات شکل گرفته است ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد حضور فعال این استان در همه عرصه ها گوناگون باشیم.

مقیمی از فرمانداران خواست جایگاه واقعی خود را در جامعه بشناسند و با نقش آفرینی فعال خود در همه عرصه ها توسعه شهرستان های تحت پوشش خود را رقم زنند.

وی گفت: با توجه به در پیش بودن دو انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سالجاری از فرمانداران درخواست داریم با بکارگیری تمام توان خود زمینه را برای حضور حداکثری و با نشاط مردم فراهم کنند.

وی ادامه داد: فرمانداران و بخشداران به عنوان حافظان رای مردم باید زمینه را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و استفاده نشدن اموال دولتی به سود یا علیه کسی فراهم کنند.

وی ابراز امیدواری کرد همدلی و همزبانی مردم با نزدیکی به این دو رویداد تاثیرگذار بیشتر شود و گروهها، احزاب و سیاسیون در کنار فعالیت های رقابتی، رفاقت و همدلی خود را حفظ کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین