کد خبر: ۴۴۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
عصر امروز (یکشنبه) از هفته بیست و پنجم لیگ برتر دو دیدار مهم برگزار شد که در نیمه نخست این دیدارها، تراکتورسازی مقابل سپاهان به برتری دست یافت و نفت تهران و فولاد نیز به تساوی بدون گل رضایت دادند.
دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد.

شهاب گردان، وریا غفوری، عبدالله کرمی، محمدعلی احمدی، احسان حاج صفی، محرم نویدکیا، علی کریمی، فوزیل موسی اف، جواهیر سوکای، مهدی شریفی و لوسیانو پریرا، شاگردان حسین فرکی در نیمه نخست این مسابقه بودند.

تونی اولیویرا نیز از ترکیب حامد لک، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، محمد ایرانپوریان، حبیب گردانی، سانتوس، مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، فرشاد احمدزاده، فرید کریمی و لوسیانو ادینیو در این دیدار استفاده کرد.

نیمه نخست این دیدار تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل در جریان بود اما در دقیقه 45 لوسیانو ادینهو گل برتری تراکتورسازان را به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این هفته، نفت صدر نشین در ورزشگاه تختی تهران به مصاف فولاد خوزستان رفت که قضاوت این دیدار را احمد صالحی بر عهده دارد.

علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، لئوناردو پادووانی ، سیامک کوروشی، وحید حمدی نژاد، علیرضا عزت کرامت ، کمال کامیابی نیا ، ایمان مبعلی ، وحید امیری، غلامرضا رضایی، حسین ابراهیمی بازیکنان نفت در نیمه نخست را تشکیل می دادند.

فولاد خوزستان نیز با حضور علیرضا سلیمی، رضا احمدی، لئوناردو مساریچ، احمد آل نعمه، بهمن کامل، ماتیاس چاگو، محسن مسلمان، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، محمد قاضی، آلویز نونگ در ترکیب ثابت این دیدار را آغاز کرد.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین