کد خبر: ۴۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
حسين هدايتي مالک باشگاه استيل آذين ايرانيان و چهره ثروتمند فوتبال به زودي باشگاه پرسپوليس را به طور کامل در اختيار خواهد گرفت.
امير خادم معاون وزارت ورزش در امر خصوصي سازي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس در گفت‌وگو با راديو ورزش اعلام کرد شرايط جديدي در واگذاري اين دو باشگاه انجام گرفته که شروط جديد تقريبا متقابل خواسته هاي حسين هدايتي نماينده گروه پيشکسوتان براي خريد اين باشگاه است.

خادم مهمترين شرايط را به اين شکل اعلام کرد: پرداخت 290 ميليارد تومان در 5 سال که 20درصد اين مبلغ بايد در سال اول انجام بشود.

هدايتي و شرکت پيشکسوتان پرسپوليس قبلا اعلام کرده بودند که در صورت آنکه بتوانند هزينه خريد را در 5 سال مستهلک کنند، حاضرند خريدار سهام باشگاه باشند. در حال حاضر پرسپوليس زيرنظر وزارت ورزش و با هزينه اسپانسرها به کار خود ادامه مي‌ دهد.

حسين هدايتي در هفته گذشته هزينه استخدام برانکو ايوانکويچ سرمربي قرمزها را متقبل شده و همچنين با خريد 100هزار بليت بازي پرسپوليس ـ النصر، کمک زيادي به صعود پرسپوليس به دور بعد ليگ قهرمانان کرده است. با اين وصف به نظر مي‌ رسد ورود هدايتي به تصميم گيري هاي باشگاه پرسپوليس بي علت نبوده باشد.

منبع : ورزش سه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین