|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۴۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
رییس فدراسیون جودوی ایران با اشاره به اینکه حضور تیم ملی بزرگسالان در کمپ تمرینی دانشگاه یون گین کره جنوبی نامشخص است، گفت: چنانچه کادر فنی موافقت کند در تورنمنت بین المللی باکو شرکت خواهیم کرد.
محمدعلی رستگار در گفت وگو با ایرنا، تصریح کرد: منابع مالی را تاحدودی فراهم کرده و مکاتبات را نیز انجام داده ایم اما هنوز کره ای ها موافقت خود را با حضور تیم ملی ایران در این دانشگاه اعلام نکرده اند.

وی افزود: دانشگاه یون گین مختص جودو است که جودوکاران توانمندی در آن حضور دارند و تیم ملی ایران پیش از این نیز سابقه حضور در این دانشگاه را داشته است.

رستگار درپاسخ به این سوال که آیا تیم ملی ایران پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر اردیبهشت ماه برگزار می شود، برنامه بین المللی دیگری خواهد داشت؟ گفت: شرایط برای حضور در تورنمنت گرنداسلم جمهوری آذربایجان که 18 و 19 اردیبهشت در باکو برگزار می شود، فراهم است.

رییس فدراسیون جودو عنوان کرد: اگر کادر فنی موافقت کند و جودوکاران آمادگی لازم را داشته باشند به این رویداد اعزام خواهیم شد چراکه امتیاز آن در رنکینگ جهانی برای کسب سهمیه المپیک 2016 بیشتر از مسابقات قهرمانی آسیا است.

وی در خصوص اینکه تیم ملی با چند جودوکار راهی قهرمانی آسیا در کویت خواهد شد توضیح داد: تیم با 4 یا 5 جودوکار به این کشور خواهیم رفت که به طور قطع اوزان منهای 81 و منهای 100 کیلوگرم که شرایط بهتری در رنکینگ جهانی دارند، در این اعزام حضور می یابند.

رستگار در پاسخ به این سوال که فدراسیون جودو چگونه هزینه سنگین حضور در مسابقات متعدد انتخابی المپیک را فراهم می کند، اظهار داشت: بعد از قهرمانی آسیا تمرکز خود را بروی 2 تا 3 جودوکاری که شانس زیادی برای رسیدن به المپیک دارند، معطوف کرده و آنان را به مسابقات اعزم می کنیم.

وی در مورد شرایط تیم جوانان ایران نیز اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشوری این رده سنی ماه آینده برگزار می شود و سپس به صوت منظم اردوها را آغاز می کنیم.

رستگار در پاسخ به این سوال که آیا محمود میران همچنان سرمربی تیم جوانان است، گفت: نظر همکاری با این مربی است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین