کد خبر: ۴۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
جزییات این تصمیم از این قرار است که ابتدا تعدادی از معتادان به مواد مخدر از چند شهر استان گیلان جمع آوری شده، سپس با وعده پول، آنها را راضی به تجمع در مقابل محل سخنرانی رییس جمهور در رشت و در دست گرفتن تعدادی پلاکارد در حمایت از تیم هسته ای دولت خواهند کرد.
مخالفان دولت تدبیر و امید، برنامه اخلال در سفر استانی رییس جمهور به گیلان را کلید زدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، دسته ای از مخالفان دولت تصمیم گرفته اند تا با جمع آوری و ساماندهی برخی معتادان به مواد مخدر، آنها را وارد برنامه استقبال از رییس جمهور در رشت کرده و به بهانه توفیق اخیر تیم هسته ای دولت در مذاکرات سوییس، مراسم را به حاشیه بکشانند.

بر اساس این تصمیم که در جلسه اخیر منتقدان در یکی از شهرهای اطراف رشت گرفته شده، قرار است ابتدا تعدادی از معتادان به مواد مخدر از چند شهر استان گیلان جمع آوری شده، سپس با وعده پول، آنها را راضی به تجمع در مقابل محل سخنرانی رییس جمهور در رشت و در دست گرفتن تعدادی پلاکارد در حمایت از تیم هسته ای دولت کنند.

گفتنی است مخالفان دولت تدبیر و امید ابتدا قصد داشتند به گونه دیگری با شعارهای تند علیه شخص رییس جمهور، در مراسم استقبال از دکتر روحانی، اخلال ایجاد کنند اما در نهایت، طرح مذکور با هدف تمسخر توفیقات هسته ای دولت، به تصویب آنها رسیده است.

یکی از حاضران در جلسه مذکور، در جریان بحث های صورت گرفته گفته است که این روش باعث خواهد شد تا طرفداران دولت تدبیر و امید و موافقان سیاست هسته ای دولت، "مشتی نادان معتاد" معرفی شوند و تاثیر این اقدام بیشتر از خرابکاری آشکار و سر دادن شعار علیه رییس جمهور و دکتر ظریف است.

گفته می‌شود کار جمع آوری معتادان در شهرستان های اطراف رشت جدی تر از مرکز استان دنبال می‌شود. همچنین بر اساس یک پیشنهاد، هیچ شعاری روی پلاکاردها به صورت چاپی وجود نخواهد داشت و تمامی پلاکاردهایی که قرار است به دست معتادان داده شود، دست نویس خواهد بود تا طبیعی تر جلوه کرده و شائبه هدایت شده بودن این اقدام را از بین ببرد!
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
0
1
بهتر است یک نظر سنجی در خصوص محبوبیت قوای سه گانه از مردم انجام شود و چه بهتر که یک سایت نظر سنجی بوجود آید و راجع به تمام نظرات و سامانها نظر سنجی گردد
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
0
1
این طرح مخالفان دولت بوده یا موافقان؟؟
اگه پشت صحنه های استقبال از روحانی رو در قم واصفهان ببینید متوجه میشید کدوم دسته نیاز به آدم جمع کردن دارن!!!
شاملو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
0
1
اینها که پلاکارد به دست گرفتند یک عده معلوم الحال جیره خور هستندکه سالهاست! در صحنه حضور دارند نه آقای روحانی نه تیم هسته ای به سرپرستی آقای ظریف با این شعارها خراب نخواهند شد فقط این حرکات نشاندهنده سیستم اراذلی ای هست که در 8 سال دولتهای نهم و دهم همیشه خودشان را به شرمناکترین حالت نشان دادند اینها از نظر مردم بحساب نمی آیند چون فقط در صدد تخریب و سنگ اندازی در کار دولت یازدهم هستند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
0
1
اینها یک مشت دست نشانده خوار هستند که بخاطر پول هموطنانشان را خراب میخواهند یکنند و ریاست جمهوری که اهل اندیشه و تفکر هست اما این اراذل در 8 سال دولتهای نهم و دهم با رفتاروگفتارشان نشان دادند افراد بی اصالت و بی ریشه ای هستند که در راه تخریب متاسفانه نه عرق ملی دارند نه برای انقلاب ارزشی قائلند نه برای پیشرفت کشور اینها فقط به جیره شان فکر میکنند و طبیعتا چنین کسانی همیشه مورد تنفر مردم بوده و خواهند بود!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین