|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۸
کد خبر: ۴۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴
معاون اروپا آمریکای وزارت امور خارجه روز شنبه در دیدار رییس کمیسیون گردشگری مجلس فدرال آلمان در خصوص مذاکرات هسته ای مواضع کشورمان را تشریح و بر لغو تحریم ها در ابتدای اجرای توافق جامع تاکید کرد.
به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، رییس کمیسیون گردشگری مجلس فدرال آلمان که در راس یک هیات پارلمانی به تهران سفر کرده است ، با مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت امورخارجه دیدار و گفت وگو کرد .

تخت روانچی در این دیداربا اشاره به روابط تاریخی و سنتی بین دو کشور، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را نسبت به گسترش همه جانبه روابط تهران - برلین به ویژه در حوزه گردشگری اعلام کرد.

وی افزایش 50 درصدی سفر گردشگران آلمانی به ایران در یکسال گذشته را نشانه مثبتی در این خصوص تلقی و از مشارکت شرکت های آلمانی در تقویت زیر ساخت های گردشگری در ایران استقبال کرد.

**آشنایی با صنعت گردشگری در ایران

در این دیدار رییس کمیسیون گردشگری پارلمان، ضمن ابراز خرسندی از سفر به تهران، هدف از این سفر را آشنایی با صنعت گردشگری در ایران و تلاش برای افزایش سفر گردشگران آلمانی و اروپایی به کشورمان یاد کرد.

وی با بیان اینکه، ایران یک مقصد جذاب برای گردشگران آلمانی محسوب می شود، اعلام آمادگی کرد که زمینه های لازم برای تقویت زیر ساخت های ایران در حوزه گردشگری را فراهم کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین