کد خبر: ۴۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت : تیم پرسپولیس تهران به خاطر نتایجی که در چهار هفته اخیر کسب کرده است متفاوت تر ازگذشته شده است به همین دلیل بازی سختی خواهیم داشت.
بازی تیمهای فوتبال استقلال خوزستان وپرسپولیس تهران از هفته بیست وپنجم لیگ برتر باشگاه های ایران ازساعت 19 روز یکشنبه ( فردا ) در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز می شود.

به گزارش ایرنا عبدالله ویسی که عصر امروز در مصاحبه قبل ازبازی شرکت کرده بود گفت : به همین خاطر کسب امتیاز ازاین تیم نسبت به گذشته سخت ترشده است .

وی اضافه کرد : با اینکه تیم پرسپولیس درتمام خطوط ازبازیکنان فنی خوبی بهره مند است با این حال دراین بازی ما برای گرفتن امتیاز وبهبود وضع خود درجدول بازی می کنیم .

ویسی اظهارداشت: اگرچه این دیدار برای هردو تیم سخت ودشواراست ،لیکن هرتیمی که بتواند ازتلاش بیشتری برخوردار بوده و از فرصتها استفاده کند برنده این مسابقه خواهد شد.

وی به وضعیت تیم استقلال خوزستان و ماندگاری آن در لیگ برتر اشاره کرد و اظهارداشت : تا پایان مسابقات شش بازی در پیش داریم به طوری که اگر بتوانیم ازاین تعداد بازی شش امتیاز کسب کنیم ماندگاریمان درلیگ برتر محرز خواهد بود.

ویسی با اشاره به اینکه برای این بازی کارکرده ایم گفت : چنانچه بتوانیم تاکتیکهای خودرا با برخورداری ازحمایت هواداران خود به مورد اجرابگذاریم با امتیاز زمین مسابقه را ترک خواهیم کرد.

وی درخاتمه اعلام کرد : به جز دوبازیکن ما که مصدوم هستند دیگربازیکنان خودرا برای این بازی دراختیارداریم .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین