کد خبر: ۴۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱
سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز گفت: امروز بازی خوبی انجام دادیم و اگر کمی باهوش بودیم با نتیجه ای بهتر تیم صبا را شکست می دادیم.
مجید جلالی شامگاه شنبه بعد از پیروزی تیمش مقابل صبا در جمع خبرنگاران افزود: در 15 دقیقه ابتدای بازی بسیار ضعیف بودیم و شانس آوردیم که در همان دقایق دروازه تیم ما باز نشد،تجربه نشان داده وقتی زود گل می خوریم به سختی می توانیم جبران کنیم.

وی بیان کرد: بعد از گذشت بازی، رفته رفته شرایط به سود ما شد ، نیمه دوم کاملا تیم برتر بودیم و اگر از موقعیت های ایجاد شده بهتر استفاده می کردیم نتیجه ای دلچسب تر رقم می خورد.

جلالی ادامه داد: بازیکنان جوان سایپا نشان داده اند که از ظرفیت بالایی برای بهتر شدن و پیشرفت بهره مندهستند و اعتقاد دارم آینده فوتبال ایران در اختیار بازیکنان جوان تیم فوتبال سایپا البرز خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز یادآور شد:به طور قطع روزهای خوبی در انتظار سایپا و جوانانش خواهد بود و باید با فراهم کردن بستر مناسب از نتایج به دست آمده به درستی استفاده کنیم.

وی بااشاره به فشردگی رقابتهای لیگ برتر گفت: این فشردگی به طور قطع تاثیرات خودرا بر روی بازیکنان خواهدگذاشت،باید باایجاد شرایطی مناسب و ایده آل بازیکنان را به لحاظ روحی و روانی آماده برگزاری دیدارها کنیم،درسه ماه سه بازی انجام دادیم و حالا باید در سیزده روز چهار بازی سخت و سنگین برگزار کنیم.

تیم سایپا درهفته بیست و پنجم لیگ برترجام خلیج فارس عصر شنبه با نتیجه سه بر صفر توانست صبای قم را شکست دهد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین