|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۴۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱
جمشید هاشم پور در اولین جشنواره کوتاه فیلم کوتاه سما که در بخشی از آن یاد رسول ملاقلی پور گرامی داشته شد، گفت: مرحوم رسول ملاقلی پور شخصیت پیچیده ای داشت.
هاشم پور بازیگر پیشکسوت سینما در آیین گشایش اولین جشنواره فیلم کوتاه سما که عصر امروز شنبه در سینما فلسطین برگزار شد و در آن یاد و خاطره شادروان رسول ملاقلی پور نیز گرامی داشته شد افزود: سبب افتخارم است که در چند پروژه در خدمت رسول بودم، وی شخصیت پیچیده ای داشت و در این همایش قطره ای از روحیات این مرحوم برایم زنده شد.

در بخش دیگری از این مراسم به واسطه حضور مرتضی سرهنگی، جمشید هاشم پور و اکبر نبوی از دوستان و همکاران مرحوم ملاقلی پور، از خانواده آن مرحوم تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم علی ملاقلی پور پسر مرحوم رسول ملاقلی پور که به همراه مادرش به روی صحنه آمده بود گفت: این سه بزرگوار بهترین دوستان ما بودند، پدرم همیشه می گفت از بازی جناب هاشم پور لذت می برد و همینطور از جناب سرهنگی به عنوان فردی پر از معلومات یاد می کرد.

وی در ادامه، اکبر نبوی را جزو معدود منتقدانی دانست که درباره فیلم های پدرش به طور منصفانه نقد می نوشت.

در بخش دیگری از این مراسم، لوح یادبودی به دست جمشید هاشم پور به همسر و پسر زنده یاد ملاقلی پور تقدیم شد و در ادامه جایزه ویژه ای نیز به جمشید هاشم پور تعلق گرفت.

در بخش دیگری از این مراسم از کتابی درباره حجاب و عفاف رونمایی شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین