|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۴۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب نباید فراموش شود که تیم هسته ای فرزندان انقلاب هستند گفت: رهبر معظم انقلاب فرموده اند به فرزندان انقلاب اطمینان و اعتماد دارند؛ پس فحش به آمریکا داده شود نه بر تیم هسته ای و یا برای تضعیف آنها باشد.
علاءالدین بروجردی عصر شنبه در مراسمی که به مناسب روز ملی فناوری هسته ای در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد با بیان این مطلب گفت: اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای مورد حمایت و اعتماد رهبر معظم انقلاب هستند و افرادی متدین و دانشمند می باشند؛ بسیاری از شهدای هسته ای همچون شهید شهریاری از شاگردان اساتیدی همچون دکتر صالحی بودند.

وی ادامه داد: ظریف و صالحی و سایر اعضای تیم هسته ای فرزندان انقلاب محسوب می شوند و ما باید به آنها اعتماد داشته باشیم.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: نمایندگان مجلس و ملت باید هر لحظه رصد را داشته باشند منتهی گاهی دشمن را رصد می کنیم، فراموش نکنیم طبق فرمایش رهبری باید به تیم هسته ای اطمینان کرد.

بروجردی در ادامه به پیشرفت های کشور در زمینه انرژی اتمی اشاره کرد و یادآور شد: طبق نظر اکبر اعتماد که بنیانگذار انرژی اتمی بود، در سال های پیش از انقلاب کشورهای اروپایی و غربی حتی حاضر نبودند دانش هسته ای را در اختیار ما قرار بدهند اما انقلاب اسلامی شعار 'ما می توانیم' را تدوین کرد و توانستیم در تمامی زمینه ها به ویژه انرژی صلح آمیز هسته ای به دانش دست یابیم.

وی اضافه کرد: هوش ملت، توجه دانشمندان و عنایت الهی موجب شد تا در زمینه دانش پیچیده هسته ای به توافق برسیم.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
0
1
درود بر شما.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین