|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۵
کد خبر: ۴۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
پیشکسوت استقلال تهران گفت: از همان هفته های ابتدایی فصل جاری که استقلال در صدر جدول بود، می دانستم استقلال امسال به جایی نمی رسد و مقامی کسب نمی کند.
حسن روشن عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره بازی روز گذشته (جمعه) استقلال با ذوب آهن اظهار داشت: اگر تهران بودم بازی را نمی دیدم اما چون شمال بودم، بازی روز گذشته را دیدم. آقای قلعه نویی بعد از بازی با پرسپولیس در فصل جاری، قول داد هم در حذفی و هم در لیگ برتر تیم را قهرمان می کند. همان موقع گفتم اگر قلعه نویی چنین کاری انجام دهد، از وی عذرخواهی می کنم و پوزش می طلبم.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه کرد: سال گذشته که فجر سپاسی با تعدادی جوان توانست پرسپولیس را 2 بر یک شکست دهد، نوید چنین روزهایی را می دادم و امسال چهار تا 5 تیم که بازیکنان جوانی دارند، مدعی قهرمانی هستند.

روشن ادامه داد: در بازی روز گذشته به خوبی می شد طراوت و شادابی را در تیم ذوب آهن مشاهده کرد و همین طراوت و شادابی موجب شده بود، ذوب آهن بازی بهتر و روان تری را نسبت به استقلال به نمایش بگذارد.

این پیشکسوت استقلال تهران گفت: البته استقلال امروز نیز تیم جوانی است با این تفاوت که، جوان هایش محصول آکادمی استقلال نیستند و این طرف و آن طرف با وعده های آنچنانی جذب شدند.

وی درباره برخی گمانه زنی ها مبنی بر اینکه منصوریان از سال آینده هدایت استقلال را بر عهده خواهد گرفت افزود: هر کس سرمربیگری استقلال را به منصوریان پیشنهاد کند، دشمن اوست زیرا منصوریان امروز هدایت باشگاهی را بر عهده گرفته که حساب و کتاب دارد و پول بازیکنانش را سر موقع پرداخت می کند. منصوریان چرا باید جایی بیاید که مدیرعامل آن یک چیز می گوید و مربی اش یک چیز دیگر؛

روشن ادامه داد: مساله دیگر که متاسفانه در بازی روز گذشته استقلال و ذوب آهن شاهد آن بودم، آوردن دوباره کرار بود؛ بازیکنی که بسیار بی تربیت و بی ادب است. این بازیکن را باید نه تنها از استقلال بلکه از بازی در تمامی باشگاه های ایران اخراج کنند.

استقلال تهران در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر مقابل ذوب آهن اصفهان به تساوی یک بر یک دست یافت. استقلال تهران با این نتیجه 42 امتیازی شد و موقتا در جایگاه سوم جدول قرار گرفته است.

آبی پوشان پایتخت در ادامه لیگ برتر، 28 فروردین ماه به مصاف ملوان بندرانزلی می روند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین