|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۴۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در این فصل دولت رقمی برای این دو باشگاه هزینه نکرده است گفت: این دوباشگاه از طریق حامی مالی حمایت و تامین می شوند.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش وجوانان درفرایند واگذاری باشگاههای پرسپولیس و استقلال از اعلام آمادگی گزینه های مختلف برای خرید باشگاه پرسپولیس خبر داد.


امیررضا خادم روز شنبه درباره اینکه آیا خریداری برای پرسپولیس پیدا شده است ؟ گفت: شماری برای خرید این باشگاه به ما مراجعه کردند که تا این لحظه یکی از آنان (حسین هدایتی) به طور قطعی اعلام آمادگی کرده است.

مزایده این دوباشگاه سال گذشته دو بار به دلیل نبود خریدار لغو شد.

ازطرفی چندی پیش مدیرعامل باشگاه استقلال ازمراجعه سه گزینه برای خرید باشگاه به سازمان خصوصی سازی خبر داده بود.

خادم افزود:درحال حاضر مقرر شده با توجه به اینکه تمایل به خرید این باشگاه از سوی هدایتی زیاد شده است حمایت مالی از این باشگاه از سوی وی تا پایان فصل ادامه می یابد.

وی درعین حال تصریح کرد: به احتمال زیاد توافق شده که هدایتی تا پایان این فصل حامی مالی این باشگاه شود ، اما در حال حاضر قراردادی امضا نشده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در این فصل دولت رقمی برای این دو باشگاه هزینه نکرده است گفت: این دوباشگاه از طریق حامی مالی حمایت و تامین می شوند.

خادم درباره انتقاداتی که درباره رقم قرارداد برانکو عنوان شده است ،توضیح داد: قرارداد برانکو بر اساس آنچه در چارچوب توافقات عنوان شده به امضا رسید و به نظر می رسد قابل معقول است زیرا اگر غیر از این باشد باشگاه از توان پرداخت آن بر نمی آید.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس عنوان کرده بود که رقم پرداختی به برانکو ایوانکوویچ متعارف است، اما امیر عابدینی مدیرعامل پیشین سرخپوشان گفته مبلغی که پرسپولیس به سرمربی جدیدش می دهد بالای 4 میلیارد تومان است.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین