|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۵
کد خبر: ۴۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
عضو هيات رئيسه فدراسيون فوتبال ادعا مي کند که اين فدراسيون به کي روش غرامت نخواهد داد.
شهرام دبيري در مورد آخرين نتايج مذاکرات با کي روش گفت: نتيجه مذاکرات مشخص است و ما بارها اعلام کرده ايم که تمام اعضاي هيات رئيسه موافق ماندن آقاي کي روش هستند. ديگر بحثي باقي نمي ماند مگر اينکه خود کي روش بخواهد برود. ما دوست داريم آقاي کي روش را در اين موقعيت حساس در اختيار داشته باشيم و بارها هم اين صحبت را کرده ايم اما نمي دانيم چه پيش مي آيد چون تمام طرف ماجرا ما نيستيم.

او در پاسخ به اين سوال که گفته مي شود عده اي در فدراسيون فوتبال دوست دارند کي روش برود هم مي گويد: نه اينطور نيست و همه دوست دارند آقاي کي روش بماند حالا شايد يکي، دو نفر از اعضاي انتقادهايي داشته باشند. اما معني آن نيست که آنها دوست ندارند کي روش برود. کي روش بايد بماند و به کارش ادامه دهد.

او در مورد اينکه گفته مي شود کي روش مي خواهد اخراج شود تا از فدراسيون فوتبال کل مبلغ قرارداد يک سالش را بگيرد هم گفت: اين موضوع را من هم شنيده ام اما ما زيربار اين ماجرا نخواهيم رفت. ما از آقاي کي روش خواسته ايم که طبق قراردادش عمل کند و در صورتي که نخواهد بماند، بايد 3 ماه حقوقش را به ما برگرداند.

او ادامه داد: اينکه منطقي نيست که آقاي کي روش بخواهد برود و تازه فدراسيون هم مجبور باشد هزينه اش را پرداخت کند. مطمئن باشيد اين اتفاق نخواهد افتاد و اجازه چنين کاري را نمي دهيم. اگر کي روش بخواهد برود حتما بايد به فدراسيون فوتبال غرامت بپردازد و ما زير بار اين صحبت ها نخواهيم رفت.

او در مورد اينکه گفته مي شود شايد فدراسيون فوتبال نخواهد با او ادامه همکاري بدهد هم مي گويد: اين صحبت زماني مطرح شد که در مورد غرامت آقاي کي روش حرف به ميان آمد. ما گفتيم در صورتي که کي روش بخواهد برود، ما غرامتي به او پرداخت نمي کنيم و هيچ کس نگفته که ما کي روش را نمي خواهيم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین