|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۴۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با محکوم کردن تجاوز نظامی سعودی ها به یمن، گفت: تجاوز ظالمانه در یمن باتلاقی است که رژیم عربستان را در خود گرفتار خواهد کرد.
حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین نتیجه حمله به خاک یمن را رسوایی برای متجاوزان دانست و افزود: ملت شجاع یمن در برابر تجاوزگران به میهن خود به خوبی ایستادگی و مقاومت می کند.

وی در بخش دیگری به بیانیه توافق هسته ای در مذاکرات لوزان سوییس اشاره کرد و گفت: این بیانیه وسیله ای است تا هوشیاری و بصیرت ملت ایران را محک بزنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به تلاش های دشمنان برای خدشه وارد کردن به اقتدار جمهوری اسلامی ایران و همچنین دو قطبی کردن مردم کشور، گفت: تلاش آنها محکوم به شکست است چرا که بصیرت ملت ما برگرفته از مکتب امام حسین(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) است.

امام جمعه قزوین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره بیانیه توافق هسته ای، خاطرنشان کرد: معظم له در این سخنرانی بار دیگر با برشمردن توطئه ها و نقشه های آمریکا ضمن تاکید بر همدلی بین دولت و ملت و بر لزوم ارایه گزارش روند مذاکرات از سوی مسوولان به مردم، حفظ دستاوردهای هسته ای و رفع یکباره و کامل تحریم ها را مورد تاکید قرار دادند.

حجت الاسلام عابدینی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند نظارت بر تاسیسات هسته ای ایران به هیچ عنوان نباید منجر به راه یابی دشمن به حریم نظامی و اخلال در امنیت ملی کشور شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: بر اساس تاکیدات معظم له حمایت ما از نهضت مقاومت به هیچ عنوان ربطی به مذاکرات ندارد و این روند حمایتی تا گسترش بیداری اسلامی در جهان ادامه خواهد داشت.

امام جمعه قزوین در ادامه با گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک روز زن و مقام مادر بر اهمیت جایگاه زن در خانواده از دیدگاه اسلام تاکید کرد و گفت: در هر خانواده که دارای زن مومنه، مدیر و پیرو مکتب حضرت فاطمه زهرا(س) باشد، فرزندان سالم و صالحی از دامان آن تربیت و تحویل جامعه می شود.

حجت الاسلام عابدینی با تشریح نقش بانوان در پیروزی انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس، افزود: نقش زنان ایران اسلامی چه در دوران انقلاب با بسیج همسر و فرزندان برای راهپیمایی و مبارزه علیه رژیم ستم شاهی و چه در دوران دفاع مقدس با تشویق فرزندان و همسران برای دفاع از مرزهای میهن اسلامی و دین و انقلاب مثال زدنی است.

نمازگزاران قزوینی پس از پایان نماز جمعه این هفته در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت جنایات رژیم عربستان سعودی دست به راهپیمایی زدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین