|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۴۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه های متنوع فرهنگی در کنار فعالیت های عمرانی که در شهر و مناطق روستایی توسط دستگاه های مختلف اجرا می شود جزو نیازهای اساسی مردم و بخصوص جوانان است.
حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده پنجشنبه شب در جمع مردم مزویر آباد شهرستان مهریز افزود: برای انجام برنامه های مختلف فرهنگی بر حسب نیاز و توطئه هایی که دشمنان انجام می دهند باید با همکاری دستگاه های مختلف و همیاری مردم انجام شود.

وی ادامه داد: فعالیت های فرهنگی و غنی سازی مناسب اوقات فراغت نسل جوان که سپر حملات دشمنان قرار دارند باید در اولویت برنامه مسوولان اجرایی قرار گرفته و در این مورد غفلت نشود.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز به برنامه های عمرانی، صنعتی و تولیدی انجام شده در سه سال اخیر در این شهرستان با همکاری و پیگیری مسوولان اشاره و از همت و حمایت آنها قدردانی کرد.

زارع زاده خاطرنشان کرد: همدلی و همزبانی مسوولان اجرایی در بخش های مختلف با همراهی مردم از علل توفیق در انجام بسیاری از طرح ها و برنامه ها است و باید امسال این روند ادامه یابد.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خوشبختانه کارهای خوبی در این شهرستان انجام شده و دورنمای برنامه ها و طراحی ها همه مبتنی بر توسعه همه جانبه منطقه است.

زارع زاده به اهمیت صنعت و سرمایه گذاری و بخصوص جلب و تشویق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این شهرستان اشاره کرد و با اشاره به ظرفیت های منطقه خواستار حضور بیشتر اینگونه افراد در مهریز شد.

در ادامه این جلسه تعدادی از مردم به طرح سوالات خود در مباحث مختلف شهرستان پرداختند که توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پاسخ داده شد.

همچنین تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر مهریز به طرح نظرات و فعالیت های انجام گرفته در این شهر در عرصه های مختلف اشاره کردند.

شهرستان مهریز 50 هزار نفری در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین