|
|
امروز: پنجشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۴۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: بیانیه سوییس حاصل دیپلماسی مقتدرانه دولت تدبیر و امید است.
سید سعید شاهرخی به مناسبت بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته ای در جمع مدیران وکارکنان حوزه معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان بیانیه لوزان سوییس را حاصل دیپلماسی مقتدرانه دولتمردان تدبیر و امید و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: دستیابی جمهوری اسلامی به چرخه کامل غنی سازی سوخت هسته ای در عرصه صلح آمیز دانش هسته ای یک موفقیت بزرگ و بیاد ماندنی برای ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .

وی اظهار کرد:جوانان این مرز و بوم به رغم همه محدودیتهای ناشی از اعمال تحریم های شدید کشورهای غربی این دانش را بومی کرده و امروزه همه دنیا ایران را به عنوان یک کشور هسته ای می شناسد .

شاهرخی در بخش دیگر از سخنان خود تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقاومت و ایستادگی ملت وهمت و تلاش دولت تدبیر و امید و دیپلماسی مقتدرانه دولت و تلاشهای خستگی ناپذیر تیم مذاکره کننده هسته ای با کشورهای غربی و در رأس همه حمایت ها و هدایتهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) شاهد دستاوردعظیم در جهت فراهم شدن مقدمات توافق هسته ای کشورعزیزمان با پذیرش حقوق هسته ای صلح آمیز و پذیرفتن حق چرخه غنی سازی هسته ای ، تحقق و توسعه آن و لغو همه تحریمهای مرتبط با آن هستیم.

شاهرخی گفت:این موفقیت بزرگ موجبات خرسندی ملت ، مسئولین نظام ، گروهها و جریانهای مختلف سیاسی و فرماندهان نظامی و ستاد کل نیروهای مسلح را فراهم نموده و آنان با اعلام حمایت از زحمات و تلاشهای مجدانه دولت بویژه رئیس جمهور با تدبیر و تیم شجاع دیپلماسی وزارت امور خارجه مراتب تقدیر خود را به عموم جهانیان اعلام نموده است .

وی اظهار کرد :متأسفانه عده ای اندک از افراد و گروههای سیاسی داخل کشور که مصالح فردی وگروهی خود را به مصالح نظام، انقلاب ، کشور و عموم مردم ترجیح می دهند و مسیری جدا از موانع رهبر فرزانه انقلاب ، مسئولین نظام و قاطبه مردم را در پیش گرفته اند.

وی تصریح کرد : این افراد سعی دارند با موضع گیری های بیهوده و غیر کارشناسی این دستاورد بزرگ را کم رنگ جلوه داده و آنرا به کام مردم تلخ نمایند که با هوشیاری ملت بزرگ ایران این قلیل افراد از رسیدن به اهداف خود ناکام خواهند ماند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
0
1
تبارک الله.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین