کد خبر: ۴۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
وزیر آموزش و پرورش گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت با اعتماد متقابل محقق می شود و در این راستا قشر فرهنگی باید برای نهادینه شدن و تقویت این شعار در جامعه بیشتر تلاش کند.
علی اصغر فانی عصر پنجشنبه در حاشیه سفر به بادرود نطنز در استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به شعار امسال با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی افزود: انتخاب این شعار از سوی رهبری نعمتی است که مجموعه فرهنگیان نقش بیشتری را در تحقق آن برعهده دارند.

وی ابراز امیدواری کرد تا بتوان با همفکری معلمان در تحقق شعار امسال رهبری گام های موثری برداشته شود.

فانی، برگزاری طرح تعالی مدیریت مدرسه و اجرای لایحه رتبه بندی معلمان را از جمله اقدامات مهم آموزش و پرورش در این دولت برشمرد.

وی به لایحه رتبه بندی معلمان اشاره کرد و افزود: رفع خلاء های انگیزشی و ارتقای شایستگی های حرفه ای دو کارکرد اساسی در اجرای طرح رتبه بندی معلمان می باشد.

وزیر آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد: لایحه رتبه بندی معلمان در چهار رتبه پایه، ارشد، خبره وعالی در مهرماه سالجاری به اجرا درآید.

وی همچنین بررسی مشکلات و نارسایی های فرهنگیان را از اهداف سفر خود به شمال استان اصفهان عنوان کرد و افزود در پایان سفر مجموعه دغدغه ها و پیشنهادات و مشکلات فرهنگیان در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی مورد بررسی و پیگیری دقیق قرار خواهد گرفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین