|
|
امروز: شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۴۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
در این جلسه محمد تقی پاکزاد به عنوان قایم مقام استاندار در حوزه فناوری و اقتصاد دانش بنیان و علی نواداد نیز به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی معرفی شدند.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال 94 به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، وظیفه تک تک مسوولان و مردم را مشخص کردند.

محمد حسین مقیمی روز پنج شنبه در نخستین جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی افزود: به عنوان دولت باید کارهایی را انجام دهیم تا این همدلی و همزبانی بیش از پیش تداوم و راهکارهای تحقق این شعار باید شناسایی شود.

وی اعلام کرد: به همین منظور همایش یکروزه معاونان سیاسی استانداران کشور روز بیست و پنجم ماه جاری در وزارت کشور برگزار می شود تا شاهد ثمرات این شعار در امور کشور باشیم.

مقیمی گفت: ایران اسلامی براساس برنامه و سیاست های بلند مدت اداره می شود و در افق 20 ساله و سند چشم انداز 1404، جایگاه ایران در منطقه تعریف شده که باید تلاش کنیم به این هدف مهم که همان کشور برتر منطقه از تمام لحاظ است، دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: رشد هشت درصدی اقتصاد، تک رقمی شدن نرخ بیکاری، کاهش فقر و فاصله طبقاتی از جمله اهدافی است که در این سند پیش بینی شده است.

مقیمی همچنین به عملکرد دولت در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: برای دفاع از این عملکرد، باید کارکنان دولت سیاست و برنامه آن را پیاده کنند و با اعمال مدیریت صحیح که در گرو قبول همه برنامه های دولت است کشور را در مسیر توسعه قرار دهند.

معاون سیاسی وزیر کشور همچنین به برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: برای بهتر برگزارشدن این انتخابات تمام دستگاه ها باید در کنار دولت باشند و قانون را در اجرای انتخابات رعایت کنند.

مقیمی اعلام کرد: رعایت کامل بی طرفی و جلوگیری از سوءاستفاده برخی افراد از منابع عمومی و دولتی در تبلیغات وظیفه اصلی دولت در این دو انتخابات خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با ارایه گزارشی از وضعیت استان در بخش های مختلف، به موفقیت هسته ای ایران در مذاکرات لوزان سوییس اشاره کرد و گفت: این موفقیت ثمره 30 سال تلاش فرزندان این مرز و بوم بود که کشور را از یکی از توانمندی های علمی دنیا بهره مند ساخت.

اسماعیل جبارزاده افزود: امیدوارم همدلی و همزبانی که موجب کسب این موفقیت شد، در سه ماه آتی نیز تداوم یابد تا موفقیت دیپلماسی ایران در سال جدید پربارتر شود.

وی به حمایت های رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده اشاره کرد و گفت: حمایت ها، رهنمودها و پشتیبانی های معظم له یکی از رموز موفقیت این مذاکرات بود.

وی خاطرنشان کرد: سال 94 با توجه به نامگذاری این سال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، سالی پر از موفقیت برای کشور و استان خواهد بود و به طور یقین وحدت و انسجام یکی از رموز موفقیت کشور و رفع مشکلات خواهد بود.

در این جلسه محمد تقی پاکزاد به عنوان قایم مقام استاندار در حوزه فناوری و اقتصاد دانش بنیان و علی نواداد نیز به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی معرفی شدند.

محمدتقی پاکزاد، متولد سال 1335 و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی بوده و پیش از این در مسوولیت های متعددی از جمله معاونت اداری مالی وزارت جهاد سازندگی، عضویت در هیات مدیره بانک کشاورزی، معاونت برنامه ریزی و اداری استانداری آذربایجان شرقی، معاونت اداری مالی و رییس سازمان جهاد سازندگی آذربایجان شرقی، مدیریت عامل موسسه جهاد استقلال و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مشغول خدمت بوده است.

علی نواداد معاون جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار نیز متولد سال 1336 در تبریز و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی است که پیش از این مدیریت مراکز صدا و سیما در سه استان شمال غرب کشور (آذربایجان غربی، اردبیل و آذربایجان شرقی) را عهده دار بوده است.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین