کد خبر: ۴۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵
دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه تا فرصت خدمت وجود داردنباید از هیچ خدمتی برای کاهش آلام بیماران دریغ شود، گفت: خدمتگذاری در حوزه سلامت ارزشمندترین خدمت است.
سید رضا نیری در مراسم افتتاح دفتر مجمع خیرین سلامت شهرستان ساوه اظهار داشت: خدمت در حوزه سلامت ارزشمندترین عمل صالح است.

وی افزود: انجام عمل صالح موجب رستگاری انسان شده و در روز قیامت و عالم برزخ دستگیر انسان است.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور بیان کرد: نیکی به دیگران، دستگیری از مردم و تلاش برای برطرف کردن مشکلات بالاترین عمل صالح است که باقیات صالحات برای انسان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه همه ما در قبال مردم مسئول هستیم، افزود: سلامتی یک نعمت بزرگ بوده و برای همگان از اهمیت خاصی برخوردار است بنابراین باید تا توان داریم و فرصت هست باید در کاهش درد بیماران تلاش کنیم.

مشاور وزیر بهداشت گفت: کسی نمی‌تواند ضمانت بدهد که تا چه زمانی ما هستیم و تا وقت و فرصت داریم باید با همدیگر مهربان باشیم و در رفع نیازهای مردم تلاش کنیم .

نیری با اشاره به سبقه دینی و ولایتمداری مردم شهرستان های ساوه و زرندیه تصریح کرد: مردم این خطه در کاهای خیر پیش قدم بوده و کارهای بزرگی انجام داده‌اند و از این پس نیز منشاء خدمات نیک و خیرخواهانه خواهند بود.

در این مراسم رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: این دانشکده با حمایت خیرین جهش بزرگی پیدا کرده و زیرساخت های لازم برای ارتقای آن به دانشگاه علوم پزشکی در حال فراهم شدن است.

دکتر کوهپایه زاده افزود: تربیت نیروی انسانی ماهر و کیفیت‌بخشی به خدمات دو اولویت مهم این دانشکده است که از زمان تاسیس توانسته در تحقق این دو اولویت تلاش مضاعف کند.

وی با بیان اینکه پیشگیری مقدم بر درمان است، افزود: تمام تلاش ما کیفیت‌بخشی به کارهاست تا بتوانیم رضایت مردم را ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری دو طرح مهم در حوزه سلامت در دست اجراست، افزود: این دو طرح شامل احداث پردیس دانشگاهی دانشکده علوم پزشکی ساوه که در دهه فجر با مساحت ۷۸ هزار متر مربع کلنگ زنی شد و یک بیمارستان جدید است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین