|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۴۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲
مدیرکل راه آهن شمال گفت: با افتتاح رام دوم، حرکت قطار ساری – مشهد هر روزه شده است.
یوسف گران پاشا شامگاه چهارشنبه در حاشیه افتتاح رام دوم قطار ساری - مشهد، در جمع خبرنگاران گفت: حرکت این قطار قبلا یک روز درمیان بود و از امروز حرکت قطار ساری به سمت مشهد هر روزه خواهد بود.

وی اظهار داشت: سالنها و کوپه های قطار ساری – مشهد چهار تخته است و دارای امکاناتی خوبی از نظر گرمایی و سرمایی است.

وی با عنوان اینکه در داخل قطار پزشک نیز فعالیت می کنند: ارائه و سرو غذای گرم از دیگر امکانات است.

گران پاشا یادآور شد: این قطار هر روز ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه از ساری حرکت می کند و ساعت ۱۰ صبح روز بعد به مشهد مقدس می رسد و زمان حرکت از مشهد مقدس نیز ۱۷ و ۳۵ دقیقه است و ساعت ۹ و ۲۰ دقیقه صبح روز بعد به ساری می رسد.

مدیرکل راه آهن شمار ظرفیت رام دوم قطار ساری – مشهد را ۲۸۸ نفر مسافر بیان کرد.

استاندار مازندران نیز در حاشیه این مراسم در گفتگو باخبرنگاران، ترافیک را از معضل جدی استان برشمرد و تصریح کرد: برای کاهش ترافیک باید زیرساختهای حمل و نقل از جمله ریلی توسعه یابد.

ربیع فلاح جلودار افزود: مازندران استانی گردشگر پذیر است که با توسعه ناوگان ریلی بسیاری از معضلات ترافیکی رفع می شود و باید از همه زیرساختهای دریایی و هوایی برای توسعه مراودات بهره گرفت.

وی با بیان اینکه تردد دریایی نیز بین شهرهای مازندران پیگیری می کنیم، راه اندازی تردد دریایی شهری را نیز در کاهش معضل ترافیک راهگشا برشمرد و گفت: باید از ظرفیت بنادر استان نیز بهره برداری شود و بندر امیرآباد به عنوان بزرگترین بندر تجاری و غلات به شمار می رود.

در حال حاضر هفت رام قطار در مسیر ریلی شمال فعالیت دارند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین