کد خبر: ۴۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱
مدافع پرسپولیس تهران گفت: پیش از آغاز مسابقه به تساوی مقابل النصر هم راضی بودیم اما توانستیم با تلاش بازیکنان به پیروزی دست یابیم.
محسن بنگر پس از دیدار پرسپولیس و النصر عربستان که عصر امروز در ورزشگاه آزادی در حضور 100 هزار تماشاگر برگزار شد و با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ پوشان پایان یافت، درباره این مسابقه اظهار داشت: حضور تماشاگران تأثیر بسزایی در عملکرد بازیکنان پرسپولیس داشت و به نوعی در این بازی با 12 نفر بازی کردیم.

مدافع پرسپولیس اضافه کرد: متاسفانه در بازی های لیگ برتر نتایج خوبی نگرفتیم اما امیدوارم تغییر و تحولات رخ داده نتیجه دهد. البته این پیروزی را به درخشان و دستیارانش تبریک می گویم.

بنگر افزود: بازیکنان ما بازی خوبی مقابل النصر که در لیگ عربستان صدرنشین است، انجام دادند و توانستند این تیم را شکست دهند. البته باید به این مساله نیز توجه داشته باشیم که النصر در حالی صدرنشین لیگ عربستان است که تیم هایی چون الهلال، الشباب و الاتحاد در این لیگ حضور دارند.

وی اضافه کرد: فقط قیمت یک بازیکن آنها 6 میلیون پوند است که با کل هزینه باشگاه پرسپولیس برابری می کند.

بنگر ادامه داد: پیش از بازی به نتیجه تساوی راضی بودیم اما خوشبختانه توانستیم با تلاش بازیکنان به پیروزی برسیم.

دیدار تیم های پرسپولیس و النصر عربستان با گل دقیقه 60 مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی به سود سرخ پوشان پایان یافت.

با این نتیجه، پرسپولیس 9 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول گروه A رقابت ها مستحکم تر کرد. النصر نیز همچنان 5 امتیازی و در رتبه دوم باقی ماند.

لخویا و بنیادکار که به ترتیب با 4 و یک امتیاز در رتبه سوم و چهارم گروه A قرار دارند، از ساعت 20 امشب به وقت تهران به مصاف هم رفتند.

پرسپولیس در ادامه لیگ قهرمانان آسیا، دوم اردیبهشت ماه در دوحه قطر به مصاف لخویا می رود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین