|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۶
کد خبر: ۴۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
سرمربی النصر عربستان گفت: اینقدر با تجربه هستم که بگویم مسابقه امروز را نمی توان تحت عنوان فوتبال نام برد.
خورخه داسیلوا در نشست خبری پس از دیدار پرسپولیس و النصر عربستان که عصر امروز در ورزشگاه آزادی در حضور 100 هزار تماشاگر برگزار شد و با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ پوشان پایان یافت، در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا بازیکنان تیمش خشن بازی کردند، گفت: طبیعی است که بازیکنام این چنین رفتار کنند، زیرا وقتی به تهران آمدیم پیش از این مسابقه، با ما خیلی بد رفتار کردند در حالی که وقتی پرسپولیس به عربستان آمد، این مسایل وجود نداشت.

سرمربی النصر اضافه کرد: همان طور که قبلا نیز گفتم، پرسپولیس تیم خوبی است و این برد را به آنها تبریک می گویم اما حال و هوای بازی امروز به هیج وجه به ورزش نمی خورد.

داسیلوا در پاسخ به این سئوال که چه تیم هایی از این گروه به مرحله بعد صعود می کنند، گفت: به طور قطع پرسپولیس با 9 امتیاز به مرحله بعد صعود می کند و تیم ما هم دو بازی دارد که باید مقابل لخویا و بنیادکار بازی کنیم و سعی خواهیم کرد از این گروه صعود کنیم.

وی درباره درگیری خود با تیم پزشکی پس از گل خوردن النصر، افزود: این مسایل در فوتبال طبیعی است و هر دو تیم تلاش کردند نتیجه بگیرند. وقتی در یک بازی چنین اتفاقاتی می افتد این مسایل خیلی پیش پا افتاده است.

دیدار تیم های پرسپولیس و النصر عربستان با گل دقیقه 60 مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی به سود سرخ پوشان پایان یافت.

با این نتیجه، پرسپولیس 9 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول گروه A رقابت ها مستحکم تر کرد. النصر نیز همچنان 5 امتیازی و در رتبه دوم باقی ماند.

لخویا و بنیادکار که به ترتیب با 4 و یک امتیاز در رتبه سوم و چهارم گروه A قرار دارند، از ساعت 20 امشب به وقت تهران به مصاف هم رفتند.

پرسپولیس در ادامه لیگ قهرمانان آسیا، دوم اردیبهشت ماه در دوحه قطر به مصاف لخویا می رود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین