|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۴۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳
تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین مسابقه دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا و در حضور 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران، با نتیجه یک بر صفر النصر عربستان را شکست داد.
دیدار تیم های پرسپولیس و النصر از دور برگشت گروه A رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، عصر امروز در ورزشگاه آزادی تهران و در حضور 100 هزار تماشاگر برگزار شد.

قضاوت این دیدار را ما نینگ با کمک های هو ویمینگ و مو یوکسین از چین بر عهده داشتند.

حسن عبدی که در این دیدار، هدایت سرخ پوشان را بر عهده داشت، سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی، محمد رضا خانزاده، مایکل اومانیا، حمید علی عسگر، مهرداد کفشگری، احمد نورالهی، هادی نوروزی، امید عالیشاه، فرناندو گابریل و مهدی طارمی را در ترکیب ثابت پرسپولیس قرار داده بود. بنگر و نوری، غایبان اصلی پرسپولیس تهران در این دیدار بودند.

در طرف مقابل نیز خورخه داسیلوا سرمربی النصر عربستان با قرار دادن عبداله الانزی، محمد ابراهیم، آرماندو ویلا، خالد الغمدی، حسین عبدالغنی، آدرین میرزجسکی، حسن راهب، جبرین، شراهیلی، عباس الفرج و هاوساوی در ترکیب ثابت تیم خود، پا به میدان گذاشت.

در دقیقه 5 مهدی طارمی در حرکتی انفرادی چند بازیکن النصر را از پیش رو برداشت اما پشت محوطه جریمه با خطای بازیکن النصر سرنگون شد که کارت زرد داور برای بازیکن النصری را به دنبال داشت.

این اولین و آخرین موقعیت پرسپولیس در 15 دقیقه ابتدایی بازی بود و پس از آن توپ و میدان در اختیار بازیکنان النصر قرار داشت که از جناح راست و چپ روی دروازه پرسپولیس فشار می آوردند.

پرسپولیسی ها از دقیقه 25، رفته رفته نبض بازی را در اختیار گرفتند و با حرکات گابریل بازیکن برزیلی خود، چندین موقعیت را روی دروازه النصر ایجاد کردند.

در دقیقه 30 ، پرسپولیسی ها روی اشتباه بازیکن النصر صاحب ضربه کرنر شدند که سانتر گابریل با ضربه سر عالیشاه با فاصله کمی از دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 34، پاس عمقی و چیپ گابریل، در محوطه جریمه به علی عسگری رسید که ضربه سر وی را عبداله الانزی به سختی به کرنر فرستاد.

دو تیم در ادامه نیمه اول نتوانستند به گل دست یابند و در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل پایان یافت.

پرسپولیس نیمه دوم را هجومی تر از النصر آغاز کرد و در دقیقه 52 سرخ پوشان می توانستند نخستین گل این بازی را به ثمر برسانند اما عالیشاه پاس در عمق زیبای نوروزی را در موقعیتی تقریبا تک به تک با بی دقتی به بیرون زد.

در دقیقه 59، طارمی با اشتباه بازیکنان النصر در موقعیت جریمه صاحب موقعیت تک به تک شد اما خطای محمد حسین مدافع بحرینی النصر بر روی وی باعث شد تا داور پنالتی اعلام کند. با این خطا، داور به مدافع النصر کارت زرد نشان داد.

طارمی که پنالتی را گرفته بود، خودش پشت ضربه قرار گرفت و با ضربه زیبای چیپ، نخستین گل این دیدار را در دقیقه 60 به ثمر رساند.

در دقیقه 75، بازیکنان النصر صاحب موقعیت خوبی شدند اما ضربه سر میرزاجفسکی به دیرک افقی پرسپولیس برخورد کرد.

در دقیقه 84 این دیدار، حسین عبدی نخستین تعویض خود را انجام داد و علی علیپور بجای مهدی طارمی وارد زمین شد.

در وقت های تلف شده نیز بابک حاتمی به جای گابریل به مسابقه آمد.

این نتیجه تا پایان بازی باقی ماند و پرسپولیس موفق شد در نهایت با نتیجه یک بر صفر نماینده عربستان را از پیش رو بردارد.

با این نتیجه، پرسپولیس 9 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول گروه A رقابت ها مستحکم تر کرد. النصر نیز همچنان 5 امتیازی و در رتبه دوم باقی ماند.

لخویا و بنیادکار که به ترتیب با 4 و امتیاز در رتبه سوم و چهارم گروه A قرار دارند، از ساعت 20 امشب به وقت تهران به مصاف هم رفتند.

پرسپولیس در ادامه لیگ قهرمانان آسیا، دوم اردیبهشت ماه در دوحه قطر به مصاف لخویا می رود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین