|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۴۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸
صد هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی جشن پیروزی پرسپولیس مقابل النصر عربستان را برگزار کردند.
تیم فوتبال پرسپولیس در حضور صد هزار تماشاگر موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد النصر عربستان بگذرد و با 9 امتیاز در رده نخست گروه A باقی بماند.

در بسیاری از زمان های این مسابقه نور لیزر از میان تماشاگران روی صورت دروازه بان النصر انداخته می شد که داور بازی هم درباره آن به پرسپولیسی ها تذکر داد.

در اواخر نیمه نخست بازی، امید عالیشاه در برخورد با مدافع حریف دچار مصدومیت و خونریزی از ناحیه ابرو شد که این مصدومیت با تلاش پزشکان تیم پرسپولیس رفع و این بازیکن دوباره وارد میدان شد.

در نیمه دوم که هوا رو به تاریکی رفته بود، تماشاگران پرسپولیس فلاش موبایل های خود را روشن کردند که این کار آنها صحنه زیبایی در ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی به وجود آورد.

احسان روزبهانی دارنده سهمیه المپیک 2016 ریو در رشته بوکس، احسان حدادی دارنده مدال نقره پرتاب دیسک المپیک لندن و بهداد سلیمی قهرمان دسته فوق سنگین وزنه برداری المپیک نیز در میان تماشاگران ویژه این مسابقه حضور داشتند.

علی کریمی کاپیتان پیشین پرسپولیس نیز این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد.

اسکوربورد ورزشگاه شمار تماشاگران مسابقه را صد هزار نفر اعلام کرد.

در دقیقه 62 مدافع النصر پس از خطا روی هادی نوروزی توپ را به سوی او شوت کرد که این مسئله باعث درگیری میان بازیکنان دو تیم شد. این درگیری حدود پنج دقیقه طول کشید و حتی پیام صادقیان بازیکن ذخیره پرسپولیس نیز وارد آن شد. داور چینی بازی هم پس از پایان درگیری به صادقیان و امید عالیشاه کارت زرد داد.

پس از این درگیری هر برخورد کوچک میان بازیکنان دو تیم، باعث ایجاد درگیری جدیدی می شد.

قطع شدن مکرر مسابقه باعث شد داور شش دقیقه وقت تلف شده اعلام کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین