|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۴۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳
فرمانده انتظامی استان بوشهر ازشناسایی و انهدام باند سارقان مسلح طلاجات و دستگیری سرکرده و دو عضو این باند درشهرستان دشتستان خبرداد.
سردارحیدر عباس زاده روزچهارشنبه درگفت و گو با ایرنا گفت: درپی دریافت گزارش سه فقره وقوع سرقت مسلحانه طلاجات درشهرهای سعد آباد و آبپخش ازتوابع شهرستان دشتستان استان بوشهر در ایام نوروز، تیمی متشکل ازچندین اکیپ ازکارشناسان و کارآگاهان پلیس آگاهی رسیدگی به این موضوع را در دستورکار خود قراردادند.

وی تصریح کرد: ماموران با توجه به اظهارات افراد مالباخته و شهروندان و همچنین تبادل اطلاعات درمورد شیوه و شگرد سارقان با همکاری سپاه پاسداران شهرستان دشتستان، انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی گسترده میدانی به صورت نامحسوس و تحت نظر قراردادن افراد سابقه دار، سرکرده باند سارقان مسلح به نام (م - ف) را که دارای سوابق کیفری متعدد بود، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: ماموران انتظامی پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده درخصوص شناسایی مخفیگاه سرکرده باند، درعملیات غافلگیرانه با همکاری سپاه پاسداران شهرستان دشتستان صبح چهارشنبه سرکرده باند را درمخفیگاه خود دریکی از روستاهای دشتستان دستگیر کردند.

عباس زاده بیان کرد: ماموران دربازرسی ازمخفیگاه وی یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه وسایل و ابزار بکاررفته درسرقت ها کشف و ضبط کردند.

وی اضافه کرد: با دستگیری سرکرده باند، ماموران انتظامی درعملیاتی جداگانه پس از شناسایی محل اختفای دو عضو دیگر این باند واقع درشهر سعد آباد آن ها را نیز دستگیرکردند.

عباس زاده تصریح کرد: ماموران پس از اعتراف متهم به محل اختفای طلاجات مسروقه در منزل پدریش به این محل رفته و از گاوصندوق منزل وی مقادیر زیادی طلاجات مسروقه را کشف کردند.

وی یادآورشد: پس ازدستگیری متهمان، مالباختگان با مراجعه به مرکز پلیس، پس ازشناسایی طلاجات مسروقه خود، نسبت به این اقدام موفقیت آمیز پلیس ابرازخرسندی و تشکر کردند.

عباس زاده به مخلان نظم و امنیت هشدارداد: پلیس استان بوشهر با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و تحقیقات علمی و میدانی به روز، عرصه را برمتخلفان تنگ ترخواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد تعداد اندکی از افراد برای رسیدن به مقاصد شوم خود نظم و امنیت عمومی را برهم زنند و آسایش را ازشهروندان سلب کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین