|
|
امروز: شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۴۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱
روزنامه عصر کارون در تازه ترین شماره خود سرمقاله ای با عنوان آثار اعتماد و همکاری صمیمانه دولت و ملت را به قلم سید رسول موسوی، سرمقاله نویس، مدیر مسوول و صاحب امتیاز این روزنامه منتشر کرده است.
مقام معظم رهبری در یک نگاه اجمالی به مسائل کشور و جهان، سال 94 را سال همکاری گسترده دولت و ملت نامید و این همکاری صمیمانه را بسیار ضروری دانستند و تاکید کردند (که برای تحقق شعار سال یعنی شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی) باید هر دو کفه این شعار یعنی ملت عزیز، بزرگ و شجاع، بصیر و دانا و با همت ایران و همچنین دولت خدمتگزار به یکدیگر اعتماد و صمیمانه با هم همکاری کنند.

فرمودند که این خواسته ها و این آرزوها نیز دست یافتنی است و خارج از ظرفیت عظیم ملت ایران و سیاستهای نظام نیست و البته تحقق این آرزوهای بزرگ را مشروط به همکاری، همدلی و صمصمیت دو سویه دولت و ملت خواندند.

دولت کارگزار ملت و ملت کارفرمای دولت است و هرچه این همکاری بیشتر و عمیق تر باشد کارها به بهترین وجه پیش خواهد رفت، بنابراین و با توجه به شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری برای تحقق این شعار، هم ملت باید به معنای واقعی کلمه به دولت اعتماد و هم دولت باید واقعا مردم را قبول داشته باشد و با عمق و دقت به ارزش و اهمیت توانایی های مردم پی ببرد و به درستی این توانایی ها را بپذیرد.

برای تحقق عملی شعار سال دولت، باید میدان کار را بر تنگ نظران و بخیلان و حسودان، دروغ پرداز و دروغگو ببندند، این عمل و توجه به آن و ایجاد زمینه برای تحقق آن بزرگترین نوع معروف است که هرکسی که در این راه تلاش کند، آمر به معروف است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین