|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران از حضور هیات رسانه ای جمهوری آذربایجان از تاریخ 21 فروردین در مازندران خبر داد.
احمد مظفری روز سه شنبه گفت : خبرنگار و فیلمبردار شبکه تلویزیونی آپاتی وی ،خبرنگار و فیلمبردار شبکه تلویویزنی اجتماعی ، خبرنگار شبکه تلویزیونی آتی وی ، خبرنگار روزنامه ینی مساوات ، خبرنگار خبرگزاری نووستی آذربایجان ، خبرنگار خبرگزاری ترند و خبرنگار خبرگزاری رپورت از 21 تا 25 فروردین 94 به مدت 5 روز از بخش های مختلف اقتصادی، تولیدی ، فرهنگی و تاریخی مازندران بازدید و گزارش خبری و تصویری تهیه می کنند.

مظفری بازدید از تله کابین رامسر، بازدید از موزه تماشگه خزر ، بازدید از کارخانه کنسانتره آب میوه کوثر یا نوش بازدید از چشمه کیله تنکابن را از جمله برنامه های اولین روز حضور این تیم رسانه ای در مازندران اعلام کرد .

مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران بازدید از شرکت سها جیسا ، بازدید ازشرکت گل میوه مازند نوشهر ، بازدید از پرورش گاو شیری گودشا ، بازدید از مراکز خرید بابلسر را برنامه های دومین روز و نشست با مدیر کل صدا وسیما و اصحاب رسانه ، بازدید از لوله و پروفیل جویبار در شهرک صنعتی جویبار، بازدید از کیسه کشاورز جویبار در شهرک صنعتی جویبار و بازدید از مسجد تاریخی فرح آباد را از برنامه های روز سوم این هیئت اعلام نمود .

مظفری تصریح نمود: این هیات در چهارمین روز حضورش در مازندران ضمن نشست با اعضاء اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان از سد شهید رجایی ساری، منطقه حفاظت شده حیات وحش دشت ناز ساری، پرورش ماهیان خاویاری اسلامی در جویبار بازدید خواهند نمود.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان ملاقات با استاندار مازندران ، بازدید از کارخانه سیمان نکا ، بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد و بازدید از مجموعه تاریخی عباس آباد بهشهر را از برنامه های آخرین روز حضور این هیات رسانه ای در مازندران اعلام کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین