|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۴
کد خبر: ۴۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴
سرمربی تیم النصر عربستان گفت: فردا با تیم خوب و قدرتمندی بازی داریم که بازیکنان بزرگی در اختیار دارد.
خوزه داسیلوا در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار برابر پرسپولیس با اشاره به برتری سه بر صفر در دیدار رفت برابر این تیم، افزود: درست است که در دیدار قبل پرسپولیس را شکست دادیم اما به هیچ وجه این تیم را دسته کم نمی گیریم و خودمان را گول نمی زنیم.

وی درباره حضور پرتعداد هواداران پرسپولیس در دیدار فردا برابر این تیم اظهارداشت: اگرچه حضور تعداد زیاد هواداران در ورزشگاه روحیه تیم حریف را افزایش می دهد اما باعث خوشحالی ماست.

سرمربی تیم فوتبال النصر اضافه کرد: به طور حتم از تعداد زیاد هواداران ترسی نداریم چرا که بازیکنان با تجربه ای در اختیار داریم که در لیگ عربستان هم در این شرایط بازی کرده اند.

داسیلوا در پاسخ به این سووال که این تیم پیش از این دو بار دیگر به ورزشگاه آزادی آمده و مقابل تیم استقلال شکست خورده، فکر می کنید این اتفاق فردا هم رخ می دهد، گفت: آن نتایج به گذشته تعلق دارد و کسی از آینده خبر ندارد.

وی درباره تغییر مربی تیم فوتبال پرسپولیس و تاثیر آن در بازی فردا نیز گفت: درست است که مربی این تیم عوض شده اما این چیزی را تغییر نمی دهد چرا که بازیکنان می خواهند بهترین عملکرد را داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان در پاسخ به سووال دیگری مبنی برانیکه شرایط تیم های این گروه را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: قدرت تیم های این گروه با یکدیگر برابر است و هیچ تیمی برتری نسبت به سایر تیم ها ندارد.

وی درباره بازیکنان این تیم نیز گفت: تمامی بازیکنان تیم را به جز محمد الاسلاوی در اختیار داریم این بازیکن را به دلیل اینکه از نظر بدنی در آمادگی نبود به ایران نیاوردیم.

داسیلوا درباره نتیجه دیدار فردا برابر پرسپولیس گفت: به خودمان اطمینان داریم که می توانیم دراین دیدار به پیروزی برسیم اما به حداقل تساوی هم رضایت داریم تا بتوانیم حداقل به عنوان تیم دوم از این گروه به مرحله حذفی صعود کنیم.

در ادامه آدرین بازیکن تیم النصر نیز درباره دیدار فردا و حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی اظهارداشت: دوست دارم فردا صدهزار نفر به ورزشگاه بیایند، این برای فوتبال خوب است و انگیزه بازیکنان را بالا می برد.

تیم النصر در ادامه برگزاری رقابت های دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا (چهارشنبه) با تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دیدار می کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین