|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۳
کد خبر: ۴۴۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
کفاشیان عنوان کرد: باز هم درخواست کردیم تا در ایران ماندگار شود و پس از اینکه به خاطر مشکلات مالیاتی در فرودگاه مهرآباد با مشکل روبرو شد، ناراحتی ها افزایش یافت.
رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه خواهان ادامه همکاری با کارلوس کی روش است، گفت: اختلاف ما با وزارت ورزش و جوانان ربطی به رفتن کی روش از ایران ندارد.

 علی کفاشیان با حضور در برنامه تلویزیونی 90 اظهار داشت: فدراسیون از عملکرد کی روش رضایت کامل دارد و به همین دلیل پس از جام جهانی با ایشان قرارداد چهار ساله جدیدی امضا کردیم. حتی پس از جام ملت های آسیا نیز که طبق قرارداد می توانستیم به کارمان با این مربی پایان دهیم، نظر به ماندن وی داشتیم.

وی افزود: کی روش پیش از جام ملت های آسیا ناراحتی هایی داشت و از او خواستیم تا در پایان این رقابت صحبت کنیم. سپس ایشان پس از یک ماه استراحت در جلسه ای عنوان کرد که نمی تواند کار کند و حتی نشستی با دبیرکل جدید فدراسیون برگزار کرد.

کفاشیان عنوان کرد: باز هم درخواست کردیم تا در ایران ماندگار شود و پس از اینکه به خاطر مشکلات مالیاتی در فرودگاه مهرآباد با مشکل روبرو شد، ناراحتی ها افزایش یافت.

وی با تأکید بر اینکه متأسفانه این مربی می خواهد به کارش با فدراسیون فوتبال ایران پایان دهد، گفت: این موضوع را سه شنبه در هیأت رئیسه فدراسیون بررسی خواهیم کرد.

کفاشیان در مورد مشکل کی روش با علیرضا اسدی دبیر جدید فدراسیون فوتبال گفت: ایشان قبل از تغییرات در فدراسیون شروع به صحبت هایی مبنی بر رفتن داشت که به او اعلام کردم، ایشان مستقیم زیر نظر رییس فدراسیون است و نباید از انتقادها ناراحت شود.

وی در مورد خواسته های نامعقول کارلوس کی روش عنوان کرد: ایشان نظم خاصی دارد و می خواهد مجموعه اش یکدست باشد و اسدی نیز به عنوان دبیرکل فدراسیون یکی از اهالی فوتبال است و هرچند وزارت ورزش او را به فدراسیون سفارش کرد اما از کارش راضی هستیم.

کفاشیان در خصوص اینکه چرا در جلسه کی روش با اسدی از سرمربی تیم ملی دفاع نکرده است؟ عنوان کرد: شفاهی و کتبی از کی روش حمایت کرده ام و رأی کلی هیأت رئیسه فدراسیون نیز بر ادامه همکاری با این مربی پرتغالی است.

رییس فدراسیون فوتبال ایران ادامه داد: کی روش خودش منتقد خیلی هاست و انتقاد همیشه وجود دارد و مربی حرفه ای نباید مداوم در انتظار تعریف و تمجید باشد.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون همیشه سعی کرده است تا بهترین امکانات را برای تیم ملی فراهم سازد، گفت: حتی با نماینده وزارت ورزش و جوانان نشستی داشتیم که وزارتخانه نیز خواهان ادامه همکاری این مربی است.

کفاشیان در خصوص اینکه به نظر می رسد اختلاف نظرش با وزارت ورزش باعث رفتن کی روش و ایجاد مشکل برای تیم ملی شده است، گفت: این موضوعات ربطی به هم ندارد و در برنامه های ما مسؤولیت سرمربی و اهالی فدراسیون مشخص است و کی روش و علیرضا اسدی نمی توانند در موضوعاتی که به آنان مربوط نیست دخالتی داشته باشند.

رییس فدراسیون فوتبال ایران ادامه داد: حتی روز دوشنبه دوباره به ایشان پیغام دادم که اگر نظرش بر ماندن است با هم مذاکره کنیم که متأسفانه جوابی داده نشد.

وی گفت: کی روش ماه ها قبل خیلی دوست داشت به کارش در ایران ادامه دهد و واقعاً نمی دانم چرا نظرش عوض شده و از او می خواهم به خاطر علاقه ای که مردم دارند در کشورمان ماندگار شود.

وی در مورد دخالت های وزارت ورزش و جوانان گفت: حدود 8 ماه است که اظهار نظری از سوی وزارت ورزش نشده است و باز هم می گویم که اگر کی روش چراغ سبز نشان دهد، حتماً او را نگه می داریم.

کفاشیان در مورد خداحافظی جواد نکونام از بازیهای ملی گفت: این وداع را قبول ندارم؛ چرا که وی هنوز توان حضور در میدان و کمک کردن به تیم ملی را دارد و حتی به خود من نیز در زمان های مختلف کمک های زیادی داشته است.


منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
0
1
درود بر شما.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین