کد خبر: ۴۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۲
اولین برنامه نود سال ۹۴ با تاخیر به خاطر پخش برنامه آقای گزارشگر از ساعت ۲۳:۲۰ دوشنبه ۱۷ فروردین از شبکه سه سیما آغاز شد.
اولین برنامه نود سال 94 به ادامه حضور کارلوس کی روش در ایران با حضور کفاشیان پرداخت ، رییس فدراسیون فوتبال در قسمت هایی از برنامه کمی عصبی شد و در قسمت هایی دیگر شوخی های همیشگی اش را داشت .

اولین برنامه نود سال ۹۴ با تاخیر به خاطر پخش برنامه آقای گزارشگر از ساعت ۲۳:۲۰ دوشنبه ۱۷ فروردین از شبکه سه سیما آغاز شد.

 در ابتدای برنامه عادل فردوسی پور ضمن تبریک سال جدید و اتفاقات خوب در ابتدای سال نو آرزو کرد آن چه که صلاح مملکت است برای مردم در سال جدید همچنان اتفاق بیفتد.

به گزارش نود،فردوسی پور در ادامه پیشاپیش میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن را تبریک گفت و افزود: خیلی خوشحالیم در این هفته دوست داشتنی در خدمت شما هستیم و این برنامه را تقدیم می کنیم به ساحت تمام مادران دوست داشتنی و فداکار و انشاالله سایه شان بالای سر ما باشد و آنهایی که از بین ما رفتند را خدا رحتمشان کند.

سوال نظرسنجی این هفته از سوی مجری برنامه به صورت شفاهی با این مضمون قرائت شد. با توجه به شرایط موجود تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به صلاح فوتبال کشور است؟ ۱- بله ۲- خیر.



 
مجری نود در توضیح نظرسنجی گفت اگر فکر می کنید کی روش باید بماند خیر و اگر فکر می کنید باید برود عدد ۲ را ارسال کنید.

اولین بخش برنامه مرور اتفاقات فوتبال در اوایل نوروز و فروردین ماه به طور خلاصه بود که پخش شد.

مهمان این برنامه علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال معرفی شد و به کمک وی قرعه کشی  آخرین مسابقه پیامکی سال قبل برگزار شد و برندگان به شرح زیر مشخص شد:


پس از قرعه کشی گزارش فیروز مشعوف از اتفاق ویژه و حضور پرشور تماشاگران افغان در مسابقه برابر تیم ملی امید ایران پخش شد.

عادل فردوسی پور در ادامه به ماجرای سقوط هواپیمای خبرنگاران ایرانی اشاره کرد و گفت در کنار اتفاقات خوبی که در نوروز افتاد و زحماتی که تیم هسته ای کشید و از همین جا به آنها خداقوت می گوییم، اتاق تلخی هم رخ داد که بهتر است خودتان تصاویر را ببینید و سپس گزارشی در خصوص دو خبرنگار از دست رفته ایرانی در سقوط هواپیمای جرمن وینگز پخش شد.

فردوسی پور سپس گفت: چه باشکوه بود مراسمی که امروز به یاد و خاطره میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی برگزار شد و همه اهالی فوتبال و حتی غیرفوتبالی ها آمدند و در یادبود آنان شرکت کردند. همین جا از صمیم قلب به خانواده این دو و رسانه های آنها تسلیت می گوییم.

 

۲۲ دقیقه پس از آغاز برنامه آمار نظرسنجی برای اولین بار پخش شد که ۶۸۰ هزار نفر شرکت کرده و ۸۱ درصد مخالف تغییر سرمربی بودند و ۱۹ درصد موافق.







سپس اتفاق ویژه امروز یعنی انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس مورد اشاره فردوسی پور قرار گرفت و مصاحبه ای اختصاص با برانکو ایوانکوویچ در ترکیه هنگام امضای قرارداد با پرسپولیس پخش شد.

پس از پخش این بخش ها صحبت با کفاشیان درخصوص دلایل تغییر کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی آغاز شد.



 بعد از اولین بخش صحبت با کفاشیان مسابقه دوستانه ایران - سوئد پخش شد.

صحبت با کفاشیان ادامه پیدا کرد و سپس گزارشی درخصوص نظرات اهالی فوتبال درباره خداحافظی جواد نکونام از تیم ملی پخش شده و نکونام در ادامه روی خط برنامه ۹۰ آمد.


یک ساعت و ۱۲ دقیقه بعد از آغاز برنامه بار دیگر آمار نظرسنجی پخش شد که یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر شرکت کرده بودند و آمار نتایج تغییری نکرده بود.

در میان صحبت با نکونام آنالیز بازی های تیم ملی با سوئد و شیلی پخش شد.

پس از نیم ساعت از ادامه بحث ها برای تغییر فضا با پخش ۹۰ درجه و مرور طنز مسابقات هفته گذشته لیگ برتر پخش مسابقات لیگ آغاز شد.

اولین بازی مسابقه تراکتورسازی و استقلال خوزستان بود که به پخش رسید.

بخش پایانی صحبت ها با کفاشیان انجام شد و پیش از خداحافظی با وی جدول و برنامه لیگ بررسی شد.

نکات مسابقه تراکتورسازی و استقلال خوزستان نیز بررسی شد.

مسابقه بعد بازی نفت تهران صدرنشین لیگ و نفت مسجدسلیمان بود.

بعد از بازی خلاصه و حواشی کامل مسابقه فولاد خوزستان و استقلال با دومین برد فصل فولاد برابر استقلال پخش شد.

گل استقلال آفساید بود

یزدانی به عنوان کارشناس داوری به برنامه آمد و بررسی داوری مسابقات آغاز شد. وی اعتقاد داشت خطایی که منجر به گل نفت تهران برابر نفت مسجدسلیمان شد به غلط اعلام شد و این بازیکن نفت تهران بود که خطا کرد.  همچنین زمین خورد  کرملاچعب از مسجدسلیمان پنالتی نبود و کارت زردی که به خاطر شبیه سازی دریافت کرد درست بود.

یزدانی همچنین درخصوص داوری مسابقه فولاد و استقلال به قضاوت محسن ترکی گفت: گل استقلال در شرایط آفساید به ثمر رسید و بازیکن آبی هنگام ضربه سر در آفساید بود. وی همچنین گفت هل دادن شریفات روی گل فولاد خطا نبود.

تقویم نود و بررسی اتفاقات تاریخ فوتبال در فاصله دو هفته اول سال پخش شد.

پس از تقویم عادل فردوسی پور به درگذشت سیروس قایقران اشاره کرده و گفت هفته بعد کلیپی ویژه از وی پخش شد.

منبع: نود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین