|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۴
کد خبر: ۴۴۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹
استاندار کرمانشاه گفت: فرزندان این آب و خاک پس از ماهها جلسه و مذاکره فشرده با شش کشور قدرتمند جهان سرانجام توانستند در نشست اخیر لوزان سوییس حقانیت جمهوری اسلامی ایران را به اثبات برسانند.
ابراهیم رضایی بابادی روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان که با حضور رییس سازمان محیط زیست کشور در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد افزود: این پیروزی بزرگ با هدایتهای مدبرانه رهبری، تلاشهای رییس جمهوری، تیم مذاکره کننده هسته ای و پشتیبانی ملت ایران به دست آمد.

وی اظهار کرد: در بیانیه سوییس حق غنی سازی ایران به رسمیت شناخته شد در حالی که پیشتر در شورای امنیت سازمان ملل 6 قطعنامه به منظور توقف روند غنی سازی کشورمان صادر شده بود.

وی با بیان اینکه غربیها زمانی خواستار تعطیلی مراکز هسته ای، جمع آوری آنها و سپس مذاکره با ایران بودند گفت: تاسیسات هسته ای آب سنگین اراک، نطنز و فردو نه تنها تعطیل نشدند بلکه براساس بیانیه سوییس در چارچوب مشخص شده به فعالیتهای خود ادامه می دهند.

وی دستاوردهای هسته ای کشورمان را در منطقه گسترده دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت برای حل مشکلات کشور استفاده کنیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری گفت: همدلی بین دولت، ملت، احزاب و گروه های مختلف مردم نیاز کنونی کشور است.

وی بر اجرایی شدن شعار امسال رهبری توسط مسوولان استان تاکید کرد و گفت: توسعه ممکن نیست مگر اینکه بتوانیم مردم را در این کار با خود همراه و همدل کنیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه محیط زیست را یکی از حوزه های اثرگذار دانست و گفت: باید شرایط را به نحوی مدیریت کنیم که بتوانیم زندگی راحتی را برای مردم فراهم کنیم.

رضایی بابادی افزود: علاقه مندم استان کرمانشاه به عنوان استان دوستدار محیط زیست معرفی شود تا از کمکهای آموزشی برخوردار شود.

وی همچنین حل مشکل ریزگردها را مورد تاکید قرار داد و گفت: استان کرمانشاه بعد از خوزستان دومین استانی است که در معرض ریزگردها قرار دارد و مردم از این پدیده رنج می برند.

وی به خشکیدگی جنگلهای بلوط کرمانشاه نیز اشاره کرد و از رییس سازمان محیط زیست خواست برای احیا این جنگلها، مسوولان استان را یاری کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین