|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۴۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸
دبیر ستاد گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای از برگزاری مراسم گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای با حضور رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نطنز خبر داد.
به گزارش ایلنا از اصفهان و به نقل از ستاد گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای نطنز، مراسم گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای با حضور علاء‌الدین بروجردی رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای  در این رابطه افزود: این مراسم روز چهارشنبه 19 فروردین‌ماه از ساعت 16:30 در سالن ورزشی کرکس نطنز برگزار می شود.

حسین آقادوستی اضافه کرد: در این مراسم محمد گلریز خواننده انقلابی با اجرای دو سرود یکی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار و دیگری با موضوع میلاد حضرت زهرا(سلام الله علیها) و ولادت رهبر کبیر انقلاب به اجرای برنامه می پردازد.

وی یادآور شد: جمعی از خانواده شهدای هسته‌ای از جمله خانواده شهید احمدی روشن، آیت الله نمازی امام جمعه کاشان، نیروی‌های نظامی، فرمانداران شهرستان‌های اطراف، فرماندهان نواحی مقاومت بسیج و عموم مردم شهرستان نطنز در این مراسم حضور خواهند داشت.

دبیر ستاد گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه فناوری هسته‌ای، گرامیداشت و پاسداشت خون شهدای هسته‌ای و علمی کشور و تثبیت روز ملی فناوری هسته‌ای در اذهان عمومی به عنوان یک روز ملی از جمله اهداف برگزاری این مراسم است
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین