|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۴۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: اصرار داشتیم که درخشان بماند اما او تصمیم خود را گرفته بود.
محمدحسین نژاد فلاح پس از تمرینات امروز سرخ پوشان که در درفشی فر برگزار شد، در خصوص استعفای حمید درخشان اظهار داشت: درخشان شب گذشته خودش به باشگاه آمد و گفت که فکر نمی کنم حضورم بتواند به تیم کمک کند. هواداران و باشگاه مهم هستند و امیدوارم پرسپولیس در آینده موفق باشد و او استعفا کرد.

وی ادامه داد: ما اصرار داشتیم که درخشان در کنار تیم بماند و بازی با النصر را روی نیمکت بنشیند اما خواست او جدایی است و نمی خواهد درکنار پرسپولیس باشد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره جانشینان احتمالی درخشان و مطرح شدن نام برانکو نیز گفت: دو گزینه مدنظر داریم و یکی از آنها برانکوست. از آنجا که فکر نمی کردم استعفای درخشان جدی باشد، هنوز هیچ مذاکره ای انجام نشده است.

نژادفلاح در پاسخ به این سووال که آیا امشب به دبی می رود تا مذاکراتش با برانکو را قطعی کند، تصریح کرد: هنوز با هیچ مربی به توافق قطعی نرسیده ایم. درمورد گزینه دیگر اجازه دهید چیزی نگویم زیرا در این صورت دیگر قدرت چانه زنی نخواهیم داشت.

نژادفلاح در خصوص اضافه شدن حسین هدایتی به هیات مدیره این باشگاه نیز عنوان کرد: قرار است هیات مدیره ترمیم شود، البته قبل از این پیشنهاد عضویت هدایتی در هیأت مدیره را به وزارتخانه داده بودم و معتقدم او می تواند به تیم کمک کند.

وی در پاسخ به این سووال که به نظر می رسد هدایتی خریدار اصلی پرسپولیس است و مالک این باشگاه خواهد شد، گفت: بحث مالکیت نیست، مزایده سوم پنجم اردیبهشت برگزار و مالک آن روز مشخص خواهد شد هم اکنون فقط بحث تکمیل اعضای هیات مدیره را داریم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درخصوص بازگشت علی دایی به این تیم نیز گفت: دایی را خیلی دوست دارم او آقای گل جهان است، اما این قشنگ نیست که مربی که در ابتدای فصل در تیم بوده است دوباره باز گردانیم البته اگر فصل نقل و انتقالات بود به طورحتم یکی از گزینه های من علی دایی بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین