|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۷
کد خبر: ۴۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: درخشان دیشب استعفایش را تحویل من داد اما هنوز با این خواسته او موافقت نکردم.
محمد حسین نژادفلاح در پایان تمرین عصر امروز (یکشنبه) پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر همه باید کمک کنیم تا پرسپولیس با تمام قدرت مقابل النصر حاضر شود و به همین خاطر من دیشب وقتی درخشان موضوع استعفایش را مطرح کرد به او گفتم الان زمان مناسبی برای این کار نیست.

از درخشان خواهش کردم کنار ما بماند
وی افزود: استعفای درخشان را نپذیرفتم و از او خواهش کردم در این شرایط در کنار تیم بماند و برای بازی با النصر کنار ما باشد. او دلایل خود را مطرح کرد اما باز من استعفایش را نپذیرفتم و تأکید کردم علاقه‌مند به ادامه کار با او برای بازی با النصر هستم.

احترام به درخشان را برخود واجب می‌دانم
قائم مقام باشگاه پرسپولیس یادآور شد: امروز صبح درخشان با من تماس گرفت و گفت که تصمیم گرفته فعلاً در کنار تیم مانده و برای بازی با النصر کنار ما باشد. وظیفه ما این است که حرمت سرمربی خود را حفظ کنیم. من احترام به درخشان را برخود واجب می‌دانم به این خاطر دوست دارم او روز چهارشنبه روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

صدای هوادار خود را می‌شنویم
نژادفلاح تأکید کرد: در حال حاضر موفقیت پرسپولیس بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. من از همه پرسپولیسی‌های اصیل می‌خواهم حمایت خود را از این تیم دریغ نکنند. ما صدای هوادار خود را می‌شنویم. هر قدمی هم برمی‌داریم به خواسته آنهاست.

اولویت اول ما درخشان است!
وی در پاسخ به این پرسش که آیا برانکو ایوانکوویچ جانشین درخشان خواهد شد یا خیر، گفت: ما روی دو گزینه بحث می‌کنیم و هنوز سرمربی پرسپولیس به طور قطع مشخص نشده است. اولویت اول ما درخشان است که انشاءالله برای بازی با النصر روی نیمکت خواهد نشست. تا زمانی که او باشد حمایتش خواهم کرد. این کار را با تمام وجود انجام می‌دهم تا پرسپولیس از این بازی سربلند بیرون بیاید.

از امشب دست به کار می‌شوم تا مربی بعدی را انتخاب کنم
قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر جلسه امشب با درخشان به نتیجه برسد و او تا بازی با النصر در پرسپولیس بماند که حمایت کامل را از او خواهیم داشت. به طور قطع من امشب دست به کار خواهم شد که مربی بعدی تیم را انتخاب کنم تا هرچه زودتر تکلیف تیم را مشخص کنیم.

درخشان برود عبدی موقتاً پرسپولیس را هدایت می‌کند
نژادفلاح درباره اینکه با استعفای درخشان و تا انتخاب سرمربی جدید چه کسی سرخپوشان را هدایت خواهد کرد گفت: از حسین عبدی خواهش کردم اگر درخشان تصمیم گرفت که کارش را ادامه ندهد تیم را تمرین دهد. طبیعی است که ما تا بازی با النصر به انتخاب مربی جدیدمان نرسیم و به این ترتیب حسین عبدی که دستیار اول درخشان بود، جانشین او خواهد شد و کار را در دست خواهد گرفت. قطعاً عبدی در بازی با النصر روی نیمکت می‌نشیند البته این موضوع به تصمیم درخشان بستگی دارد.

وی درباره اینکه آیا امشب با برانکو ایوانکوییچ مذاکره خواهد کرد اظهار داشت: یکی از گزینه‌های ما اوست اما اجازه دهید در این خصوص زیاد صحبت نکنم همه شما رسانه‌ها و هواداران عزیز من هستید و حق دارید که مسائل را بدانید. من هم وظیفه دارم که گزارش بدهم. اما اگر به طور قطع فقط یک گزینه را معرفی کنم قدرت چانه زنی نخواهم داشت و به همین دلیل می‌خواهم ابتدا با درخشان صحبت کنم و سپس وارد مذاکره با مربی جدید شوم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا حسین هدایتی به عضویت هیئت مدیره این باشگاه درامده و قرار است تا پایان فصل تمام هزینه‌های سرخپوشان را پرداخت کند گفت: از ابتدا قرار بود که هیئت مدیره تقویت شود که از ابتدا هم هدایتی یکی از گزینه‌های بنده بود. اما اینکه بقیه اعضا چه کسانی باشند هنوز تصمیم گیری نشده است. در مقطع فعلی ضرورت دارد که جایگزین اعضایی که استعفا کرده‌اند مشخص شود تا هیئت مدیره به یک انسجام خوب برسد. هدایتی هم به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره به باشگاه پرسپولیس اضافه خواهد شد و او تاکنون که من به باشگاه‌ آمده‌ام بیش از 90 درصد هزینه‌های باشگاه را به درخواست من پرداخت کرده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین