|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۴۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲
فرماندار دهلران گفت: در نتیجه تلاش و توان مجموعه نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید در حوزه دیپلماتیک ،سناریو صهیونیستی ایران هراسی به محاق افکنده شد.
امید علی سبزی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیانیه لوزان را موفقیتی برجسته از نبرد نابرابر ایران اسلامی با نظام سلطه به خصوص جریان صهیونیستی عنوان کرد و گفت: بیانیه لوزان که درآن بر حق رسمی جمهوری اسلامی ایران برای داشتن انرژی هسته ای است تجلی شکست توطئه ایران هراسی و تحقق رسمی اقتدار ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: نظام سلطه و پیروان منطقه ای انان در سال های اخیر به منظور مقابله با اقتدار نظام اسلامی توان خودرا براشاعه سناریویی ایران هراسی در افکار عمومی و محافل سیاسی جهان متمرکز کرده بودند که نتیجه بدیهی بیانیه لوزان شکست این توطئه خارجی بود.

وی اضافه کرد: اقتدار و دستاورد هسته ای ایران اسلامی به عنوان حاصل تلاش دانشمندان و شهدای گرانقدر در جریان و نتیجه این گفت وگوها که با نظارت و هدایت مستقیم مقام معظم رهبری ، پیگیری رییس جمهوری و هوشمندی و تلاش تیم مذاکره کننده و کارشناسان مرتبط آنها انجام گرفت به رسمیت شناخته شد.

وی گفت: بیشتر تحلیگران وکارشناسان جهان بعد از بیانیه لوزان به اقتدار نظام اسلامی و تدبیر و هوشمندی دولتمردان دولت امید در نحوه پیشبرد مذاکرات هسته ای با قدرتهای جهانی موسوم به گروه 5+1 و نیز نتیجه آن اعتراف کرده و ستودند.

سبزی گفت: در طلیعه سال جدید که بنا به فرمایش مقام معظم سال ملت و دولت همدلی و همزبانی نام گرفت تیم مذاکره کننده با راهنمایی و هدایت های مقتدرانه مقام معظم رهبری و تلاش های رییس جمهوری توانستند اهداف و اقتدار نظام را دراین حوزه متجلی کنند.

فرماندار دهلران با اشاره به پیشرفت های فناوری هسته ای و کاربری های ان در بخش های مختلف از پزشکی تا کشاورزی و برق اظهار داشت: استفاده صلح امیز ایران اسلامی از انرژی هسته ای به عنوان یک حق بدیهی و ضروری در نتیجه تلاش های دانشمندان هسته ای کشور و به برکت خون شهدا در حالی محقق شد که نظام سلطه و اذناب منطقه ای آنها تمام توان خود را برای دشمنی و انکار این حق ملت ایران به کار گرفتند.

وی با اشاره به اجماع تحلیلگران جهان بر موفقیت ایران در بیانیه لوزان اضافه کرد: عصبانیت دشمنان قسم خورده ایران اسلامی از این بیانیه ونیز مقایسه آنچه که درنتیجه این تلاش های دیپلماتیک به عنوان حق ایران از طرف قدرتهای جهانی به رسمیت شناخته شدبا انچه که پیشتر مطالبه می کردند نشان از موفقیت برجسته نظام دراین نبرد نابرابر دارد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
0
3
تبارک الله.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین