|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۴۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان آذربایجان شرقی گفت: با قرائت بیانیه اقدام مشترک ایران و کشورهای 1+5 در لوزان سوییس، دنیا به عزت و اقتدار ملت ایران اعتراف کرد و انشاالله سال 94 ، سال توسعه همه جانبه استان خواهد بود.
به گزارش روز یک شنبه روابط عمومی استانداری، اسماعیل جبارزاده در جمع کارکنان این مجموعه با بیان این که توافق هسته ای دربخش های مختلف توسعه ای کشور و استان تاثیرگذار خواهد بود، تاکید کرد: امروز دنیا به عزت و اقتدار جمهوری اسلامی اذعان دارد و در مقابل ان سر تعظیم فرود می آورد.

وی افزود: امیدواریم نتایج عملی این موفقیت در سال های آینده شامل حال مردم شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز باردیگر به جهانیان ثابت شد که مردم ایران مردمی مقاوم، پرتلاش و حق طلب هستند و بعد از پایداری در بحث حقوق هسته ای بود که تیم دیپلماسی این موفقیت را نصیب ملت ایران کرد.

جبارزاده اضافه کرد: تلاش سربازان فداکار تیم دیپلماسی در سایه رهنمودهای رهبری، پشتیبانی مردم و ثبات قدم دولت در جهت احقاق حق مردم ایران به نتیجه رسید.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به نام گذاری سال 94 به نام همزبانی و همدلی دولت و ملت از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: ان شاء الله در سایه رهبری رهبر فرزانه انقلاب، تلاش دولتمردان و همدلی و همراهی مردم و دولت، سال 94 سالی توام با موفقیت برای نظام و مردم بزرگوار ایران خواهد بود.

جبارزاده اعلام کرد: سال 94 را در حالی آغاز کردیم که شناخت کافی از مشکلات استان و راه حل آن ها و امروز فکر و ایده استان آذربایجان شرقی در این زمینه، الگوی تنظیم برنامه توسعه سایر استان ها قرار گرفته است.

وی افزود: امسال برنامه واقع بینانه برای توسعه استان در تمام زمینه ها موجود است و مدیران و فرماداران موظفند بر اساس این برنامه برای توسعه استان قدم بردارند.

وی با تاکید بر این که وظیفه ما بهبود شاخص های توسعه استان و رساندن آذربایجان شرقی به جایگاه واقعی آن است، گفت: امیدوارم با تلاش همه دولتمردان و کارکنان دستگاه های اجرایی، در سال 94 شاهد کارهای بزرگ باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین