|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۵
کد خبر: ۴۴۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: در صورت جدایی کی روش مسئولان فدراسیون فوتبال نباید از مربی ایرانی برای جانشینی وی استفاده کنند.
مسعود اقبالی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در رابطه با مشخص نبودن وضعیت کی روش، گفت: کی روش ضعف هایی در کار خود داشت اما نقاط قوتی هم داشت. عدم نفوذ مسئولان فدراسیون در تیم ملی و محبوبیت او نقطه قوتش است اما عدم همکاری با دستیاران و برخی مسایل دیگر نقطه ضعف او است.

وی ادامه داد: اگر کی روش در تیم ملی نماند، نباید از مربی ایرانی برای جایگزینی او استفاده کنیم. ما می خواهیم به جام جهانی برویم و مربیان داخلی توانایی جانشینی او را ندارند و بهتر است مربی در حد او جایگزین کی روش شود.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: در کار مربیان ایرانی راحت تر می توان دخالت کرد و این بزرگترین نقطه قوت او است.

وی تصریح کرد: بعد از نکونام چند بازیکن دیگر هم باید از تیم ملی خداحافظی کنند تا بتوانیم با ترکیب بهتری برای جام جهانی آینده خود را آماده کنیم.

وی در خصوص نتیجه نگرفتن استقلال در هفته های اخیر، گفت: پرسپولیس و استقلال تیم های پرهوادار فوتبال ما هستند که با حواشی بیشتری نسبت به سایر باشگاه ها روبه رو هستند.

وی ادامه داد: فوتبال ایران دچار فقر فرهنگی و تاکتیکی شده است و این مسایل در ضعف پرسپولیس و استقلال بیش از تیم های دیگر تاثیر گذار بوده است. استقلال در هفته های اخیر نتایج ضعیفی گرفته است و دلیل آن مسایل مختلفی خواهد بود.

مربی اسبق تیم فوتبال استقلال، گفت: عدم نتیجه گیری استقلال را می توان به ضعف هایی ارتباط داد که از اول فصل همراه این تیم بوده اما امروز نمایان شده است.

وی در خصوص وضعیت بسیار بد پرسپولیس، تصریح کرد: مهره های پرسپولیس از بسیاری از تیم ها ضعیف تر هستند و مشکل این تیم حمید درخشان نیست. پرسپولیس بازیکنان با استعداد و خامی دارد که باید پیش از حضور در پرسپولیس در تیم های ضعیف تری بازی می کردند.

وی اظهار کرد: اگر امروز تیم نفت تهران موفق است به خاطر استفاده از جوانان جویای نامی است که در ترکیب خود دارد. شرایط این تیم با پرسپولیس و استقلال متفاوت است و حضور چنین بازیکنانی در این دو تیم می تواند خطرناک باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین