|
|
امروز: شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۴۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مذاکرات هسته ای فینال رقابت حق با باطل و احیا ارزشها بود، امروز ارزش ایرانی جایگزین آن شد که ما را عامل شرارت معرفی می کردند و اکنون خودشان نگاه و کلامشان را اصلاح کردند.
علی اوسط هاشمی روز یکشنبه در دیدار عیدانه با مدیران دستگاههای اجرایی، فرمانداران، بخشداران و شهرداران سیستان و بلوچستان با تبریک سال نو افزود: کسانی که می خواستند نگاه جهان را یار تخریبی خود علیه ایران کنند امروز اعتراف کردند که با اقدامات نظامی و امثال آن نمی توانند با این ملت و کشور وارد میدان مقابله شد.

وی بیان کرد: مذاکرات هسته ای و بیانیه صادره در پایان این مذاکرات اقتدار ایران را به جهانیان ثابت کرد و نشان داد که نمی توان راه را بر ملتی که بر اندیشه خویش استوار است، مسدود کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ملت ایران نشان داد که قرار نیست دنباله رو دیگران باشد بلکه خود شایستگی دارد که پرچم بدست گیرد و پرچمدار خود باشد.

وی اضافه کرد: هیچگاه به این نیندیشیده ایم که سیاست و پیشرفت کشور را وامدار دیگران باشیم بلکه وامدار فکر بلند و اندیشه بالای مردمان و رهبران خود هستیم و این برای ما افتخار است که بدهکار ملت خودمان باشیم.

استاندار ادامه داد: برای ما افتخار است که نگاه رهبری به دولت معطوف شده و از یک طرف دولت را به سمت ملت سوق می دهند و از سوی دیگر مردم را به حمایت از دولت تشویق می کنند.

وی اظهار داشت: ثمره مقاومت 35 ساله ما در امسال خودنمایی کرد، جهان و جهانیان پذیرفتند که به راحتی نمی توانند از این ملت و کشور عبور کنند و نقش ملت ما را کتمان کنند.

هاشمی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر فرزانه انقلاب قبل از پایان مذاکرات و اعلام نتایج آن امسال را سال ملت و دولت نامیدند و نشان دادند که نقش ملت و دولت و همدلی و همزبانی آنها نقشی برجسته است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تقدیر از تلاش مجموعه مدیران استان در ارائه خدمات سال 93 گفت: سیاست ما این است که در توسعه استان سال 93 سال پاشیدن بذر، 94 سال آبیاری و 95 سال بهره برداری است.

وی افزود: اطمینان داریم که مدیران با مهم دانستن نقش مردم در کارها با جدیت و تلاش مضاعف برنامه های کاری سال 94 را پیگیری خواهند کرد.

وی تأکید کرد: امسال باید مضاعف بیندیشیم و تلاش کنیم فکرمان را به وسعت حق مردم وسعت دهیم.

وی افزود: سال جدید را با اتفاقات نیکویی آغاز کردیم که از آن جمله جاری شدن آب از افغانستان به سمت ایران و موفقیت های هسته ای ایران است که شروعی خوب در آغازین روزهای سال جدید است.

در این دیدار شماری از مدیران دستگاههای دولتی و بخش خصوصی استان آمادگی خود را برای توسعه و پیشرفت استان و اجرای برنامه های همسو با دولت اعلام کردند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
0
0
تبارک الله.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین