|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۳
کد خبر: ۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶
رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در مراسم تکریم و معارفه گفت: مالکیت معنوی ثبت مراسم «تکریم و معارفه» به جای «تودیع و معارفه» در نظام سلامت برای وزیر بهداشت است.
دکتر عباس زارع نژاد در این مراسم که در دفتر وزیر بهداشت و با حضور دکتر هاشمی برگزار شد، بیان داشت: ابتکار جالب نامگذاری مراسم «تکریم و معارفه» به جای مراسم «تودیع  و معارفه» مدیران توسط دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نشان از شناخت عمیق ایشان از جایگاه مدیریت در کشور داشته و حقیقت اینست که حق معنوی این ابتکار در کشور باید به نام ایشان نامگذاری شود.

وی افزود: این نامگذاری سنّت حسنه ایست که جا دارد با فرهنگسازی و اطلاع رسانی در تمام سازمان ها و دستگاه های کشور نهادینه شود.

زارع نژاد افزود: از اینکه دوباره فرصت خدمت در نظام سلامت را یافتم خدا را شاکرم و از وزیر بهداشت هم به خاطر اعتماد به خودم قدردانی می کنم و امیدواریم در این دوره همواره از ارشادات ایشان بهره مند بوده و با کمک همکاران روابط عمومی بتوانیم مطالبات و انتظارات در حوزه نظام سلامت را اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: ارتقای جایگاه روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از مدیریت به مرکز بهترین اقدامی است که از دوره مدیریت مهندس رحمتی برای وزارت بهداشت به یادگار مانده است و جا دارد از تلاش های دیگر ایشان هم قدردانی کنیم.

زارع نژاد گفت: من به عنوان دبیر شواری اطلاع رسانی دولت هنگام رأی اعتماد مجلس برنامه های وزرا را رصد می کردم و مشاهده کردم برنامه های دکتر هاشمی از جامع ترین برنامه های عملیاتی بود که وزرای دولت یازدهم به مجلس ارائه کردند و در نهایت هم دیدیم این برنامه موجب رأی اعتماد تاریخی مجلس به دکتر هاشمی شد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ادامه داد: بنابراین وقتی برای ارائه برنامه هایم برای مدیریت مرکز فراخوانده شدم با توجه به پتانسیل های موجود برنامه هایی مطابق با این برنامه ارائه کردم که هم اکنون متعهد به اجرای آنها هستم و امیدوارم موجب پیشبرد امور نظام سلامت کشور شود.

زارع نژاد تاکید کرد: برای اجرای برنامه های نظام سلامت کشور نیازمند به همراهی مردم هستیم بنابراین باید فرهنگ همراهی مردم در مجموعه روابط عمومی ایجاد و گسترش یابد.

وی بیان داشت: گام اول در این راه ایجاد این فرهنگ در حوزه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و جلوگیری از برخی موازی کارهایی که ممکن است در این حوزه انجام شود.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین