کد خبر: ۴۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۵
این کارشناس فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: فیفا تاکید دارد که فدراسیون فوتبال مستقل باشد و نباید نهادهای دولتی و عمومی در امور فدراسیون دخالت کنند .
کارشناس ارشد فوتبال کشورمان با بیان اینکه مخالفان منصف را درباره عملکرد سرمربی تیم ملی فوتبال ارج می نهم، تصریح کرد: کارلوس کی روش اولین سرمربی خارجی است که اجازه بازیکن سالاری نداد .

امیر حاج رضایی شنبه شب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما با اشاره به اینکه زمان کمی تا آغاز مسابقات مقدماتی جام جهانی داریم، گفت: کارلوس کی روش بهتر است در سمت سرمربی گری تیم ملی بماند تا زمان را از دست ندهیم .

وی با بیان اینکه همه دیدگاه های من ناشی از اطلاعات رسانه ای است و مستندات و مدارک در این باره ندارم، افزود: بهرحال نباید ماندن آقای کی روش در تیم ملی به معنی تخریب مربیان داخلی باشد و نباید اجازه دهیم حقیقت گم شود .

حاج رضایی ادامه داد: من کلاً با کی روش موافق هستم اما به نظر می رسد فدراسیون از استقلال لازم برخوردار نیست و مسوولان وزارت ورزش هم دوست ندارند کی روش به فعالیت خود ادامه دهد .

وی با بیان اینکه کارنامه کی روش قابل نقد است نه دفاع مطلق و نه رد مطلق و باید خاکستری نگاه کرد نه سیاه وسفید، گفت: در فوتبال ایران اگر مربی خارجی یا داخلی رفتار نامناسبی دارد باید یکسان برخورد شود و نباید از ادبیات سخیف استفاده شود .

این کارشناس فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: فیفا تاکید دارد که فدراسیون فوتبال مستقل باشد و نباید نهادهای دولتی و عمومی در امور فدراسیون دخالت کنند .

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان نیز در این برنامه ویژه خبری، گفت: ضمن احترام به نظر آقای حاج رضایی، بنده مخالف ادامه حضور کی روش هستم برای اینکه در جام جهانی در میان چهار تیم چهارم شدیم.

محمد مایلی کهن افزود: برخی در رسانه ها تلاش کردند باخت ایران به آرژانتین را به داور نسبت دهند اما اشتباه داوری گاهی به نفع ما گاهی به ضرر ماست همانطور که در بازی با ازبکستان در تاشکند اگر داور اشتباه نمی کرد ما نمی توانستیم سه امتیاز بازی را بدست بیاوریم .

وی با بیان اینکه در جام ملت های آسیا نیز نتوانستیم در جمع 4 تیم برتر حاضر شویم، ادامه داد: کارلوس کی روش مربیان داخلی را اصلا قبول نمی کرد و به برخی بازیکنان هم اجازه جبران اشتباه را نداد مانند رحمتی و دیگران که با حضور آنها بهتر می توانستیم نتیجه بگیریم .

مایلی کهن گفت: برای ارزیابی کارنامه کی روش نباید به نظر سنجی عمومی بپردازیم چراکه برکناری کاپلو یا انتصاب سرمربی در انگلیس هم حتی در نظر سنجی عمومی گذاشته نمی شود .


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین