|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۴۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
فرماندار قروه گفت: در سایه ولایت فقیه نتیجه ای شیرین در مذاکرات هسته ای به رقم خورد.
شعبان سپهر روز شنبه در نشست هماهنگی برنامه های بزرگداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: مذاکرات هسته ای در یک نبرد طولانی دیپلماسی با رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری و سربازان شجاع عرصه دیپلماسی به نتیجه رسید و خواسته های ملت مسلمان ایران به خوبی پیگیری شد.

به گفته وی مذاکرات هسته ای باعث شد قدرت های جهانی اعتراف کنند که این حق اساسی ملت ایران است و دنیا کشور ایران را به عنوان یک کشور هسته ای به رسمیت بشناسد.

وی تاکید کرد: منطق برتر نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنان را وادار به پذیرش حق اساسی مردم مسلمان ایران کرده است به نحوی که دشمن بشریت و دشمن مسلم ایران همان رژیم اشغالگر قدس همانند مار زهر خورده بر خودش می پیچد و در رویای خودش چیزی بدتر از آن را تصور نمی کرد.

وی با اشاره به اینکه در 11 تیر سال جاری تفاهم نامه ها و توافق نامه ها امضاء می شود گفت: از یک تاریخ مشخصی توافقنامه ها عملی و اجرایی می شود و عملی شدن آن باعث می شود تمامی تحریم هایی که علیه ملت مسلمان ایران امضا شده است لغو شود.

سپهر در بخش دیگری از سخنانش نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان ' دولت و ملت همدلی و همزبانی' را ناشی از تدبیر و درایت ایشان دانست و افزود: دولت و خدمتگزاران مردم از تدبیر و درایت مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر دارند که امسال را مبنایی برای همدلی و همزبانی دولت و ملت قرار دادند.

وی به دلایل اصلی چینش این کلمات در کنار یکدیگر اشاره کرد و افزود: قرار است در سال جدید بر اساس همدلی و همراهی گفتار و کردار خود را تنظیم کنیم و تمامی افراد خادم در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

سپهر در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه باید تمامی دستگاه های اجرایی در برگزاری باشکوه جشن روز ولادت حضرت زهرا (س) دخیل باشند افزود: در میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) و فرا رسیدن روز زن، باید دستگاه های مختلف هماهنگی لازم را داشته باشند تا برنامه میلاد این بانوی معصومه با شکوه هر چه تمام تر برگزار شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین