|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۹
کد خبر: ۴۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین ادامه داد: آن دسته از مردم که تخریب خانه‌های آنها بیشتر بوده و نیاز به پتو و اقلام زیستی و امدادی دارند، شناسایی می‌شوند.
حکمت‌الله هاشمی صبح امروز در نشست شورای بحران اسفرورین که در دفتر شهردار اسفرورین برگزار شد، اظهار کرد: در پی وقوع حادثه طوفان، سیل و بارش شدید در مناطقی از استان قزوین در روز دهم فروردین‌ماه، 450 نفر از حادثه‌دیدگان اسکان یافتند.

وی افزود: خانه‌های مردم این بخش به طور کامل تخریب نشده و همه مردم آن بی‌خانمان نیستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین ادامه داد: آن دسته از مردم که تخریب خانه‌های آنها بیشتر بوده و نیاز به پتو و اقلام زیستی و امدادی دارند، شناسایی می‌شوند.

هاشمی تصریح کرد: این شناسایی با مشارکت بخشداری، شورای اسلامی شهر و مسئولان اسفرورین صورت می‌گیرد و خدمات مورد نیاز مردم به صورت متمرکز از طریق جمعیت هلال‌احمر شعبه تاکستان به آنان ارائه می‌شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین بیان کرد: با توجه به اینکه مدت زیادی از وقوع حادثه نمی‌گذرد، حادثه‌دیدگان در خصوص تأمین نان و اقلام زیستی دچار مشکل هستند؛ چرا که به دلیل قطعی برق منطقه تعداد زیادی از نانوایی‌های آن نیز غیرفعال شده است.

وی عنوان کرد: تا زمانی که زیرساخت‌های مورد نیاز مردم اسفرورین نظیر برق آنها فراهم شود، جمعیت هلال‌احمر خدمات اولیه بحران را برای مردم منطقه به انجام می‌رساند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین اضافه کرد: در بازدید رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر نیز امدادرسانی مطلوب به حادثه‌دیدگان و تلاش برای رفع نیازهای آنها مورد تأکید این مسئول قرار گرفت.

هاشمی خاطرنشان کرد: مقرر شده است شرایط مردم این منطقه حادثه‌دیده به شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور منعکس و برای بررسی و رفع مشکلات مردم اقدام شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین ادامه داد: در حادثه اخیر امدادگران و نجاتگران این جمعیت در دقایق اولیه خود را به محل رساندند و همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها موجب مهار حادثه و موفقیت در امدادرسانی به مردم شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین