|
|
امروز: چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸
مدافع هافبک استقلال می‌گوید مهم‌ترین مسئله برای تیمش، گل نخوردن است و به احتمال فراوان در دیدار تیمش برابر بوریرام به میدان می‌رود.
پژمان نوری درباره‌ی آخرین شرایط استقلال و خودش صحبت کرد. متن این گفت‌وگو را می‌خوانید:
 از دیدار با بوریرام آغاز کنیم.
 بازی خیلی سختی است. آنها در آزادی آمدند و یک نمایش بسیار خوب ارائه دادند اما ما می‌رویم تا پیروز شویم. مسئله مهم این است که گل نخوریم و در ادامه کار به گلزنی فکر کنیم. به نظرم اگر بتوانیم همان اوایل کار یک گل بزنیم کار به مراتب راحت‌تر می‌شود. به طور قطع بوریرامی‌ها خیلی تهاجمی‌تر از بازیشان در آزادی برابر ما ظاهر می‌شوند و ما باید از این مسئله نهایت استفاده را ببریم.






 از مصدومیتت بگو. امیدوار هستید که به بازی با بوریرام برسید؟

صبح جمعه عکس گرفتم و به دکتر ستوده دادم، ایشان همه تلاشش را به همراه دکتر نوروزی می‌کنند تا مرا به بازی با بوریرام برسانند و البته خودم هم احساس می‌کنم که می‌توانم بازی کنم.
 پشتوانه یک گل استقلال می‌تواند امیدوار کننده باشد؟
یک گل این امیدواری را نمی‌دهد که حتما به مرحله بعدی صعود کرده‌ایم اما دلگرمی این را می‌دهد که به آینده امیدوارتر باشیم. ما باید تلاش کنیم و برای یک تساوی به بازی نکنیم چراکه اگر با این تفکر به میدان برویم، موفق نمی شویم. ما اگر بتوانیم باهوش و زرنگ باشیم و از موقعیت‌ها استفاده کنیم توان شکست بوریرام را در تایلند هم داریم.
* اگر استقلال به مرحله بعدی صعود کرد، ترجیح می‌دهی برابر الاهلی حاضر شوید یا اف ث سئول؟
 در این مرحله هرتیمی که می‌آید قوی است و فرقی ندارد از کدام کشور باشد. با این حال به نظرم رویارویی با تیم‌های عربی کار راحت‌تری است چراکه به بازی و سبک کار آنها آشنا هستیم. فوتبال کره و ژاپن کمی فرار از آسیاست و به علاوه بسیار سرعتی کار می‌کنند که شاید همین امر برای ما مشکلاتی را به همراه داشته باشد. البته انگیزه رفتن به خانه خدا هم بی تاثیر در این نگاهم نیست.
استقلال در سه بازی اخیرش تنها یک امتیاز گرفته و همین امر هواداران را نگران کرده تا شاید استقلال برابر بوریرام هم ضعیف کار کند. نظر شما چیست؟
صد در صد شرایط لیگ قهرمانان آسیا با لیگ برتر متفاوت است. البته ما هم نباید خودمان را گول بزنیم، یک سری مشکلات در استقلال وجود دارد که بزرگان تیم مثل آقای قلعه‌نویی بارها به آن اشاره کرده‌اند. باید همه این مشکلات حل شود تا همه بازیکنان با تمرکز در میدان حاضر شوند. ما باید تا می‌توانیم از ورود حاشیه به تیم جلوگیری کنیم. اعتقاد دارم وقتی حاشیه‌ها نتوانند وارد استقلال و پرسپولیس شوند، این دو تیم موفق‌تر ظاهر می‌شوند. با این حال من فقط می‌توانم از همه هواداران عزیزمان، بخاطر سه بازی اخیر عذر خواهی کنم. انشالله که با برد بوریرام این نتایج را جبران کنیم و به نوعی از هواداران دلجویی کرده باشیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین