|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۴۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
جهانگیری تاکید کرد: باید منابع مورد نیاز چه در بخش خصوصی و چه در بخش کشاورزی تامین شود و راه آن این است که بخش خصوصی با اطمینان در فعالیت های اقتصادی و کشاورزی ورود پیدا کند.
معاون اول رییس جمهوری با بیان این که امسال به صورت جدی مصمم هستیم تا سال را با رونقی در اقتصاد کشور آغاز کنیم، گفت: رونق اقتصادی اصلی ترین فعالیت دولت در سال 1394 خواهد بود.

 اسحاق جهانگیری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از طرح های کشاورزی شهرستان های فیروزکوه و دماوند در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که دولت چه میزان بودجه برای سهم تولید اختصاص داده است این مطلب را عنوان کرد.

وی افزود: در سال 93 از رکود خارج شدیم و رشد اقتصادی مثبتی داشتیم اما این کفایت نمی کند و اقتصاد ایران نیازمند این است که به یک دوره رونق ورود پیدا کند و رشدهای اقتصادی بالای 4 تا 5 درصد داشته باشد.

جهانگیری ادامه داد: اشتغال کشور یک نیاز عمده است که باید به آن دست پیدا کنیم و لازمه آن این است که به تولید داخلی کشور به طور ویژه توجه شود و این در پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به عنوان یک محور مهم تاکید شده است.

معاون اول رییس جمهوری یادآور شد: به هر حال با توجه به تولید داخلی می توان اشتغال کشور را پاسخگو بود.

جهانگیری تاکید کرد: باید منابع مورد نیاز چه در بخش خصوصی و چه در بخش کشاورزی تامین شود و راه آن این است که بخش خصوصی با اطمینان در فعالیت های اقتصادی و کشاورزی ورود پیدا کند.

وی اضافه کرد: علیرغم محدودیت هایی که در زمینه آب وجود دارد، معتقدیم در بخش های کشاورزی، صنعت و معادن دارای ظرفیت های بالایی برای تولید هستیم.

معاون اول رییس جمهوری درباره افتتاح مرکز تولید وانجماد اسپرم گاو نیز گفت: تولید و انجماد اسپرم گاو برای اولین بار توسط بخش خصوصی انجام گرفته که کار بسیار مهمی است و ما نیازمندیم که بتوانیم از نژادهای مهمی که هم از تولید گوشت و هم از نظر تولید شیر راندمان بالایی داشته باشند در کشور استفاده کنیم.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین