به مناسبت درگذشت میلاد حجت الاسلامی
کد خبر: ۴۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
مهدی حجت الاسلامی، پدر میلاد حجت الاسلامی، رییس اسبق امور ورزش شرکت ملی نفت ایران، معاون سابق مدیرکل تربیت بدنی وزارت نفت، پیشکسوت خبرنگاری با سی سال سابقه و گزارشگر صداوسیما در رشته هندبال است.
محمد مایلی کهن، محمد خاکپور، حبیب کاشانی نادر و ناصر فریادشیران و جمعی دیگر از چهره های ورزشی در پیامی درگذشت میلاد حجت الاسلامی خبرنگار ورزشی کشورمان در سانحه هوایی شرکت هواپیمایی جرمن وینگز در جنوب فرانسه را به پدر او که از همکاران ورزشی وزارت نفت است، تسلیت گفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، در این پیام آمده است:

از دست دادن دو خبرنگار متعهد و کمیاب که در جامعه ورزشی این روزهای ما که از هر طرف تهمتی نثار آنها می شود، ضایعه ای نیست که بتوان به راحتی فراموش کرد.

خبر درگذشت میلاد حجت الااسلامی و حسین جوادی در روزهای شهادت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا (س) را به خانواده های داغدار این دو عزیز و جامعه ورزشی تسلیت می گوییم و برای آنها از خداوند سبحان طلب مغفرت می نماییم.

در این میان، درگذشت مرحوم میلاد حجت الاسلامی را به صورت ویژه به پدر بزرگوار ایشان جناب آقای مهدی حجت الاسلامی که از زحمتکشان و همکاران ورزشی وزارت نفت بوده و سال ها در این حوزه فعالیت کرده اند، تسلیت عرض نموده و برای ایشان و خانواده محترمشان آروزی صبر و شکیبایی می‌نماییم.

محمد مایلی کهن، محمد علیپور، دکتر علی نژاد، دکتر عماد حسینی، حبیب کاشانی، رحیم ایرانیان، مهندس خلیلی اسناوندی، محمد خاکپور، نادر فریادشیران، ناصر فریادشیران، ناصری، بهرام میرشیبانی، شاه کرمی

گفتنی است مهدی حجت الاسلامی، پدر میلاد حجت الاسلامی، رییس اسبق امور ورزش شرکت ملی نفت ایران، معاون سابق مدیرکل تربیت بدنی وزارت نفت، پیشکسوت خبرنگاری با سی سال سابقه و گزارشگر صداوسیما در رشته هندبال است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین